• Ik vind het vaak leuk als ik rondloop met kleren die niet veel mensen hebben.
    En aangezien 'buitenlandse' kleren niet iedereen heeft wil ik graag deze. Maar waar kan je een beetje voordelig uit het buitenland online kopen? Mijn moeder vind het altijd een risico, omdat je niet weet hoe het staat, en of de maat goed is, dus het terug sturen moet ook niet erg veel zijn..
    (krul)

[ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 11:15 ]

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Ik koop bij attitude holland. Bij mij op school kennen weinig mensen die site en als iets me niet staat of als het niet is zoals ik verwachtte, dan kan ik het terugsturen: 14 dagen bedenktijd.
    Maar ik zit daar vooral voor de broeken en ze hebben er gewoon ook leuke shirts :') Vind ik dan, natuurlijk.
    Verder zou ik geen site weten.

To live would be an awfully big adventure

Neuh volgens mij heb je daar niks speciaals goedkoop voor. Zoek een Nederlandse altenatieve site. Of ga op vakantie in het buitenland veel shoppen.:Y)

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Hmm.. online weet ik niet.
    Ebay?
    Maar je kunt het ook gewoon kopen als je op vakantie bent(cat)

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik wil al eeuwen bestellen bij de Abercrombie & Fitch, alleen die verschepingskosten zijn fucked-up duur D:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Rickjuh schreef:
    Neuh volgens mij heb je daar niks speciaals goedkoop voor. Zoek een Nederlandse altenatieve site. Of ga op vakantie in het buitenland veel shoppen.:Y)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ebay & yesstyle zijn betrouwbare sites.
    Mensen zeggen dat ebay niet betrouwbaar is, maar het jeniet bevalt krijg je altijd je geld terug omdat chinese verkopers heel lief zijn.
    Yesstyle is oke, maar wordt beheerd door Amerikanen en die zijn laks.

[ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 15:48 ]

Today will be Girl's Day party with you~