• Ik heb weleens laarsjes met een klein hakje van 3 cm, maar nu heb ik hakken van 9.5 cm gekocht. Ik kan er opzich wel op lopen, maar nog niet zo heel erg goed. Dus ik loop nu de hele tijd heen en weer, om te oefenen. :P Weet iemand iets waardoor ik er goed op kan leren lopen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    KingJonghyun schreef:
    Koop een rollator

    -plat-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als je hier op kunt lopen, ben je goed bezig :o


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    gewoon een dagje naar school aandoen, dan wen je er vanzelf aan. (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Haha ik kan dat dus echt niet (A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    MarleentjeSR schreef:
    Nee, ik weet niets behalve oefenen, maar dat doe je al dus haha.:'D


    We accept the love we think we deserve.

    Gewoon blijven oefenen is de enige oplossing. En hoe hoger de hakken, hoe minder haast je moet hebben om te lopen. Met grote passen zie je er goedkoop uit op hakken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Amused schreef:
    Als je hier op kunt lopen, ben je goed bezig :o


    Kinderkoppen for tha win :3

    Ot: veel oefenen, dan komt het wel goed(:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 0:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon op lopen xD
    Loop eerst thuis wat rond, dan korte afstandjes, naar de winkel ofzo of naar u grootouders weet ik veel :p


    Stop wishing, Start doing..

    Een hele dag in die hakken rondlopen, op straat. Zo kan je het beste oefenen geloof ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Overal naar aandoen en gemakkelijke gympen meenemen voor als je pijn krijgt, want dan moet je niet doorlopen er op, ga je alleen maar lomp lopen.

    Thuis oefenen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb mijn hakken van 11 cm ingelopen door ze gewoon áltijd thuis te dragen. En schop ze vooral niet voor het gemak uit - als je bijv. snel naar boven moet-. Zo leer (ik in iig) je het best.


    It's time to be happy again.

    Wounded schreef:
    Een hele dag in die hakken rondlopen, op straat. Zo kan je het beste oefenen geloof ik.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Fragile schreef:
    Overal naar aandoen en gemakkelijke gympen meenemen voor als je pijn krijgt, want dan moet je niet doorlopen er op, ga je alleen maar lomp lopen.


    -

    Fragile schreef:
    Overal naar aandoen en gemakkelijke gympen meenemen voor als je pijn krijgt, want dan moet je niet doorlopen er op, ga je alleen maar lomp lopen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 9:12 ]


    never lose the ability to see beauty in the little things