• Ghallo :] Ik wil binnekort witte of zwarte kleurlenzen gaan kopen, maar ik heb nog nooit lenzen of wat dan ook ingehad. Ik heb lange nagels, en ik heb iets vaags ofzo waardoor je ze niet heel kort kan knippen, dus ze blijven altijd halflang zegmaar :[ Kan je lenzen dan nog wel in en uitdoen? En is dat heel moeilijk? Ghehe.

    Ja ik weet dat het slecht is voor je ogen.


    Alis volat propriis.

    ik heb geen idee, ik zou ze zelf ook wel graag willen hebben. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Je kan ze dan in en uitdoen(een vriendin van mij heeft dat ook) het is alleen moeilijker,zeker omdat je het nog nooit heb gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je kan het ook met de binnenkant van je vingertoppen doen zegmaar. (:
    && als het niet kan; het is niet moeilijk & het kan. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    @ Bangbros
    Gewone lenzen of kleurlenzen? :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik heb soms ook wel langere nagels, is niet zo'n groot probleem.
    Heb je dan zachte of harde lenzen?
    Want de zachte kunnen wel eens scheuren, maar bij mij komt dat bijna niet voor (';


    Me so good.

    Sorry, ik heb geen ervaring met lenzen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zwarte of witte ?
    Seriously ?


    Has no one told you she's not breathing?

    @ StJimmy & Carcass
    Oki haha, thanks
    (krul)


    Alis volat propriis.

    Woestynbloem schreef:
    Zwarte of witte ?
    Seriously ?

    Yep, hoezo? ;o


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    @ Bangbros
    Gewone lenzen of kleurlenzen? :Y)

    kleurlenzen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    kleurlenzen. :Y)

    Welke kleur? :9~


    Alis volat propriis.

    Niet bang zijn om met je vingers in je oog te gaan. De eerste keer zal het waarschijnlijk langer duren om de lens in je oog te krijgen en het zal de eerste seconden wat ongemakkelijk voelen. Te lange nagels zijn met indoen bij mij geen probleem maar met uitdoen wel. Nog een tip, was je handen wel als je je lenzen ingaat doen. Oja en nog een ding. Om je oog open te houden is het slim om met je linkerhand je bovenste ooglid omhoog te trekken en met je middelvinger van je rechterhand je onderste ooglid omlaag te trekken en met je wijsvinger van je rechterhand je lens in je oog te brengen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hoezo wil je witte kleurlenzen..?

    Anyway, natuurlijk is het niet slecht voor je ogen, wat is dat voor bullshit? Ik draag elke dag lenzen. Tis in het begin echt onwijs oefenen en wennen hoor, dus zorg dat je ruim op tijd begint met die dingen in proberen te krijgen! In het begin zul je namelijk nog heel vaak je ogen dichtknijpen als je vinger in de buurt komt (=


    ars moriendi

    @ Rafiki
    Oke, dankje ;D
    @ Stekelenburg
    Haha ik wil die lenzen al heel lang, ik vind ze echt awesome xd Zonder randje zegmaar, alsof het lijkt of je alleen maar een pupil hebt.
    En van dat slecht voor je ogen, dat zegt iedereen enzo, omdat er geen zuurfstof bij komt blabla, ik zei het er maar even bij voordat ik dalijk weer een lawine van reacties op de gezondheid van mijn ogen over me heenkrijg :Y) En verder, thank you ^^


    Alis volat propriis.

    Kleurlenzen moet je zelfs met je vingertoppen in doen en zeker niet met de nagels...

    Ik heb het even gegoogled en kwam de volgende site met deze informatie tegen.
    www.colorlens.nl