• Ik heb rollen voor een renesmee Stroie. Misschien niet origineel maar ik heb het al dagen in mijn hoofd. (misschien klinkt de verhaallijn dom) En hoe het met Jacob zit komt later in het verhaal ook.


    Renesmee moet met haar klas op excursie. Ze moet niet zomaar ergens naartoe maar naar Volterra. Bella en Edward zijn vastbesloten Renesmee niet te laten gaan, maar Renesmee weet het verhaal zo te laten klinken dat het alleen maar handig is om te gaan. (weet even niet hoe ik deze zin goed kan formuleren) Haar klas raakt in de problemen en zij moet ze zien te redden. Dan ontmoet ze Alec, haar leven neemt een andere wending.klik

    -Renesmee Cullen


    Gebaseerd op dit filmpje:


    Rollen:
    -(2x) vriendinnen Renesmee
    -Amused as Liana Moore
    -OLDROSES as Luca Leaves

    -(4x) Klasgenoten Renesmee
    -RESURGAM as Diana Fox
    -SofieShan as SofieShan
    -Onevoice as Balley Evans

    - leraar?
    -bedenk maar eens wat (vampieren,wolven,mensen)
    -Dushiix as Destina Garcia
    -2D as Deacon Black
    -MvrDracula Gabriella White
    -MissRathbone as melody Clark

    -reserveren is mogelijk! Maar ik kies de beste en origineelste

    naam:
    leeftijd:
    rol:
    man/vrouw:
    karakter (liefst uitgebreid.):
    extra:
    titel:


    foto's word in de meeste gevallen niet gebruikt!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 20:46 ]

    naam: Destina Christabella-Maria Garcia
    leeftijd: Oogt als 16 jaar , maar is er 120.
    rol: Een vampier uit Volterra
    karakter: Destina is koppig , maar aardig. Ze krijgt graag haar zin. Ze is ook heel sluw , maar als ze iets beloofd aan iemand doet ze het ook. Ze houdt van haar vrienden en doet ook bijna alles voor hen. Ze is soms nog wat verlegen , maar zegt wel haar mening.
    extra: Destina zit nog maar sinds 6 maanden bij de Volturi , daarvoor zwierf ze rond samen met wat andere vampieren. Destina haar gave is mensen een verlangen of afkeer naar iets te laten krijgen. Ze misbruikt haar gave bijna nooit , behalve als Aro of Alec het haar vraagt. Ze heeft een crush op Carlisle Cullen , maar weet dat het waarschijnlijk nooit wat wordt.
    titel: My life with the enemie

    Laat aub weten of ik de rol heb en wanneer de storie begint x(A)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Mag ik een vriendin zijn?
    Ik vul de rol sffs in

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 20:46 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    naam: Diana Fox
    leeftijd: Even oud als Renesmee? Ik weet niet hoe oud ze is in jouw verhaal.
    rol: Klasgenoot van Nessie.
    karakter: Diana wil altijd haar zin hebben, iedereen denkt dat ze een arrogante bitch is die alles voor populariteit doet, maar in werkelijkheid is ze erg onzeker door de druk die ze voelt doordat iedereen -en vooral haar ouders- denkt dat ze perfect is.
    extra: Diana is jaloers op Nessie. Voordat Nessie kwam vond iedereen Diana het knapste, maar nu kan iedereen alleen nog naar Nessie kijken.
    titel: / (Sorry, geen idee)

    Wil je waarschuwen wanneer het verhaal begint?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    naam: Deacon Black
    leeftijd: 25
    rol: Weerwolf
    karakter: Hij is een slechte weerwolf, is arrogant, en houd van de baas zijn. Hij laat zich niet snel commanderen en doet er alles aan om anderen in de problemen te krijgen. Ook is hij erg arrogant.
    extra: Hij is de leider van een nieuwe wolf pack die net begonnen is, en hij is een grote zwarte wolf.
    titel: /


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Amused schreef:
    Mag ik een vriendin zijn?
    Ik vul de rol sffs in :)

    tuurlijk!

    2D schreef:
    naam: Deacon Black
    leeftijd: 25
    rol: Weerwolf
    karakter: Hij is een slechte weerwolf, is arrogant, en houd van de baas zijn. Hij laat zich niet snel commanderen en doet er alles aan om anderen in de problemen te krijgen. Ook is hij erg arrogant.
    extra: Hij is de leider van een nieuwe wolf pack die net begonnen is, en hij is een grote zwarte wolf.
    titel: /

    bedoel je wat met die achternaam?

    naam: Liana Moore
    leeftijd: 17 (eigenlijk 214)
    rol: vriendin
    man/vrouw: vrouw
    uiterlijk:


    karakter (liefst uitgebreid.): Liana is een lief stil meisje, ze heeft een ongelukkig verleden gehad maar nu gaat het veel beter met haar. Ze is heel blij met Renesmee als beste vriendin. Liana speelt graag piano en ze leest graag.
    extra: Liana had toen ze 98 was een jongen leren kennen en ze waren verliefd, maar Jaden (haar vriend) werd vermoord door de volturi, sindsdien is Liana zeker dat ze wraak gaat nemen. Liana heeft een tattoo op haar pols, de naam van Jaden
    titel: sorry geen idee.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    zijn er nog meer mensen?

    Ik wil wel klasgenoot van Renesmee doen maar welke leeftijd wil je ongeveer?

    xoxo

    SofieShan schreef:
    Ik wil wel klasgenoot van Renesmee doen maar welke leeftijd wil je ongeveer?

    xoxo
    17/18 graag

    Oke ik ga even invullen :D

    naam: Daniel Gryfter

    leeftijd: 17

    rol: Klasgenoot

    man/vrouw: Man

    karakter (liefst uitgebreid.): Daniel is een spontane erg musicale jongen, hij speelt gitaar en piano. Verder is hij erg slim maar ook koppig en naíf. Als hij iets in zijn hoofd heeft dan gaat hij er ook echt voor. In de buurt van een meisje dat hij wel ziet zitten word hij juist best verlegen en hij niet meer die populaire zelfverzekerde jongen.

    extra: Hij is nog single dus als mensen zijn vriendin in willen vullen kan dat xD. hier een foto

    titel: Uhm... Don't know sorry.

    naam: Balley Evans
    leeftijd: 17 jaar
    rol: Klasgenoot van Renesmee.
    man/vrouw: Vrouw


    karakter: Balley is een zeer optimistisch meisje. Ze probeert alles aan de positieve kant te zien, ook al is dat iets het verre van positief. Ze houdt van mysterieuze mensen. Ze wilt in hun ogen kijken, naar hun ziel. Ogen zijn zoveel meer, ze vertellen iemand z'n levensverhaal. Balley is helemaal geen prater in groot publiek, daar wordt ze verlegen van. Ze luistert altijd naar anderen, naar hun verhalen en problemen, maar wie luistert naar die van haar? Balley staat bekend als een vangnet voor vrienden, als je het al vrienden kan noemen.
    Je kan haar het best omschrijven als een bloem die geluk uitstraalt, maar met veel geheimen binnen-in.
    extra: Balley is gefascineerd door Renesmee. Ze wilt heel graag vrienden met haar worden, maar iets weerhoudt haar. Het lijkt wel een groot geheim dat in de weg staat van hun vriendschap.
    Balley heeft haar vader nooit gekend, haar broer zien sterven voor haar neus en haar moeder die werd neergestoken. Dit alles gebeurde drie jaar geleden, toen zij bang in een hoekje zat verstopt. Er was thuis ingebroken en de inbrekers waren nog lang niet weg. Balley moest van haar moeder zich verstoppen en zij en haar broer gingen rondkijken, toen werden ze aangevallen. Ze hadden Balley nooit gezien.
    Haar broer was toen 24 jaar. Ze keek naar hem op en nu is hij weg. Balley haar moeder is vanaf haar bekken tot haar kleine teen verlamd. Ondanks al deze tegenslagen, heeft haar moeder Balley geleerd altijd te lachen.
    Wave and Smile.
    titel: /

    Ik hoop dat er wat aan hebt <3


    Forlife.



    naam: Luca Leaves
    leeftijd: 16 (al 415 jaar)
    rol: vriendin van Renesmee. (als dat mag)
    man/vrouw: vrouw
    karakter (liefst uitgebreid.): Luca komt als een poeslief meisje over, maar heeft zeker en vast haar gemene kanten, door dat ze al zo lang op aarde leeft, weet ze wel dat de wereld helemaal niet allemaal fijn is, ze heeft veel dingen meegemaakt. Op haar 16 probeerde een Vampier haar te doden, wat hem mislukt is, ze werd gered door volgens haar 'haar reddende engel', Damion (die jongen die haar redde), reisde met haar rond en jaagde met haar gedurende 5 maanden,maar na dit spijtige voorval heeft ze hem nooit meer gezien, ze moest zichzelf weten te redden, wat een heel moeilijke klus bleek te zijn. Ze is vaak aangevallen en heeft daar ook de littekens van. Door dit alles heeft ze veel doorzettingsvermogen, maar haar zelfvertrouwen is heel miniem. Ze probeert zich vaak op de achtergrond te houden, maar soms mislukt dat drastisch.
    Ze is nog steeds leergierig en wilt over alles altijd alles weten, ze heeft vele muziekale talenten, waar ze gek op is is haar trompet.


    Love is louder.