• Afgelopen dinsdag ben ik met mijn beste vriendin naar Katy Perry in de Heineken Music Hall geweest en het is nu wel eens tijd om daar een verslagje over te schrijven.
    Na het eten vertrokkken we met de auto richting Amsterdam waar we om kwart over 7 waren. Toen liepen we snel door naar de HMH waar iedereen al binnen was dus we konden zo doorlopen, snel onze jassen inggeleverd en toen de zaal in. Al snel had ik Petra (Oppulent) zien zitten en toen gingen we even naar haar toe om met haar te praten. Na 10 minuutjes gingen we weer weg en via de zijkant een beetje vooraan in de zaal proberen te komen. Dat was nog best aardig gelukt. Om 10 voor 8 begon het voorprogramma New Young Pony club en die waren niet echt geweldig, maar ja na een half uur waren ze toch al van het podium af. En daar was de hele zaal volgens mij blij om. Toen kwam DJ Skeet Skeet waarvan ik in de auto nog had gezegt: straks komt hij ook. Nou en hij was er hij heeft ongeveer een uur gedraait en hij zorgde voor een geweldige sfeer!
    Nadat hij was geweest werd het podium snel omgebouwd voor Katy Perry en ja hoor na een kwartiertje gingen de lichten eindelijk uit. Iedereen begon te gillen en op de schermen begon een soort film zich af te spelen. En na het eerste stukje kwam Katy Perry op ze begin met teenage dream en geloof me ze was vreselijk goed! De mensen die durfen te zeggen dat Katy Perry niet live kan zingen hebben hun oren echt in hun reet zitten. Ze was echt geweldig, het hele concert ze heeft geen enkele noot vals gezongen. Onder waking up in vegas gooide ze geld in het publiek en ze heeft ook nog wat nummer gecoverd! Naja ze speelde de zaal gewoon plat, haar outfits waren geweldig en onder Hot 'n cold heeft ze zo vaak van outfit gewisseld door in zo'n hoepel te staan en als ie weer naar beneden ging had ze iets anders aan. Echt geweldig allemaal. De hele show was top. Tijdens Firework stond de hele zaal op z'n kop en er werd ook een aantal keren wat mensen op het podium geroepen heel gaaf! Toen zei Katy na een tijdje dat ze het laatste nummer gespeeld hadden en ging ze af. Heel veel (domme) mensen geloofde dat en gingen dus weg. Dus konden we verder naar voren. Toen ging ze California Gurls zingen en er werden allemaal strandballen in de zaal gegooit en op het laatste kwam er ook allemaal confetti in de vorm van snoepjes en hartjes. Het was echt super vet. Het hele concert duurde van 8 uur tot een uur of kwart over 11. Aan het einde waren we helemaal dood, maar we gingen nog snel iets drinken en toen onze jassen halen. Bij de uitgang kwamen we Petra nog even tegen en daar hebben we nog even mee gepraat en toen snel naar huis!
    De volgende dag waren we helemaal kapot, maar het was het waard! Katy Perry was geweldig ze is echt een super artiest, goede stem en een goede show!





    Niet alles is goede kwaliteit maar het zijn gewoon zomaar filmpjes van YT van hoe goed ze wel niet was ;D

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze was echt geweldig, het hele concert ze heeft geen enkele noot vals gezongen.

    Als je dat meent dan heeft ze toch niet live gezongen hoor.
    Iedereen zingt wel eens vals, zeker als ze staan te bewegen op het podium. Ik heb ook eens Katy Pery gezien en ze zong redelijk wat vals, maar ik vind dat de show dat compenseert dus mij stoort dat niet.
    Maar ik wou ook gaan (wel in België :'D)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 19:45 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh damn ik ben jaloers.
    Boy your an alien ~
    fff.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333