• Ik heb dus ongelooflijk veel zin om een story te schrijven gebaseerd op de film Sherlock Holmes uit 2009!

    Korte Inhoud
    Alice Branson is 20 als haar moeder sterft. Op haar sterfbed vertelt ze haar dochter de waarheid over haar vader. Eerst weigert Alice te geloven dat ze de dochter is van de beroemde Sherlock Holmes. Maar als ze uit haar kleine kamer gezet word en ze bij hem moet aankloppen voor hulp,is meteen duidelijk dat haar moeder niet gelogen had. Al snel ontwikkeld ze een sterke band met haar vader,waar ze veel gemeen mee heeft. Hij leert haar alles wat hij weet. Maar als hij na de zaak Blackwood verdwijnt,moet ze voor het eerst in alleen op zoek gaan naar het mysterie achter zijn verdwijning. Natuurlijk krijgt ze hulp van haar vader's beste vriend en collega,Dr. Watson. Terwijl ze het raadsel probeert op te lossen,begint ze zich steeds meer tot de knappe dokter aangetrokken te voelen. Maar er zijn vier grote problemen. Hij is 18 jaar ouder,hij is haar vader's beste vriend en hij is verloofd. En,misschien wel het belangrijkste,voelt hij wel hetzelfde voor haar? Het wordt een race tegen de klok om haar vader uit de handen van Moriarty te redden. Zal het haar lukken om haar vader te bevrijden en John Watson voor zich te winnen?


    Mogelijke Titels
    * The Baker Street Girl (6)
    * Sherlock's Daughter (I)
    * Holmesian Way of Life (I)


    Catchphrases
    * Love,Mystery & Moriarty in Victorian London
    * Deduction can't help us now. We're on our own. (III)

    * I'm Alice Branson and I'm Sherlock Holmes's daughter. And you thought you parents were horrible. (II)
    * Twenty,Sherlock Holmes's daughter and in love with Dr.Watson. You thought your life was complicated. Wait 'til you read mine. (4)

    Wat Ik Wil Weten
    * Doen/Niet Doen?
    * Welke Titel?
    * Welke Catchphrase?
    * Rollen uitdelen of niet?
    * Zou je het lezen of niet?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:25 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    * Doen/Niet Doen? Doen.
    * Welke Titel? The Baker Street Girl
    * Welke Catchphrase? Twenty and Sherlock Holmes's daughter. And you taught you parents were horrible.
    * Rollen uitdelen of niet? Nee.
    * Zou je het lezen of niet? Ja, als me wilt waarschuwen wel (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doen
    The Holmesian way of life
    Deduction can't help us now. We're on our own.
    Rollen moet je zelf weten, als je daar behoefte aan hebt wel, anders niet. Kies je voor, laat het mij dan weten :Y)
    En ik wil hem lezen, dus moet je me even een berichtje sturen als hij er is Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    * Doen/Niet Doen? Doen! =D I luv that movie _O_
    * Welke Titel? The Baker Street Girl
    * Welke Catchphrase? Deduction can't help us now. We're on our own.
    * Rollen uitdelen of niet? Ja.
    * Zou je het lezen of niet? Moet je dat nog vragen? =D


    dude, i can move my toes

    * Doen/Niet Doen? = Doen! Echt leuk idee!
    * Welke titel? = Sherlock's Daughter, die 1ste klinkt als Sweeney Todd xd
    * Welke Catchphrase? = Twenty,Sherlock Holmes's daughter and in love with Dr.Watson. You thought your life was complicated. Wait 'til you read mine.
    * Rollen uitdelen of niet? = Zelf weten, maar anders wil ik er wel eentje :)
    * Zou je het lezen? = Jep, love that movie!


    Love, Live, Laugh

    * Doen/Niet Doen? Doen doen doen doen doen
    * Welke Titel? The Baker Street Girl
    * Welke Catchphrase?Twenty,Sherlock Holmes's daughter and in love with Dr.Watson. You thought your life was complicated. Wait 'til you read mine
    * Rollen uitdelen of niet? Niet
    * Zou je het lezen of niet? Tuurlijk (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tragically schreef:
    * Doen/Niet Doen? Doen.
    * Welke Titel? The Baker Street Girl
    * Welke Catchphrase? Twenty and Sherlock Holmes's daughter. And you taught you parents were horrible.
    * Rollen uitdelen of niet? Nee.
    * Zou je het lezen of niet? Ja, als me wilt waarschuwen wel (:


    I´m nothing special.

    Doen doen doen!
    The Baker Street Girl.
    Twenty, Sherlock Holmes's daughter and in love with Dr.Watson. You thought your life was complicated. Wait 'til you read mine.
    Geen rollen, en waarschuw me als je begint!
    Ik wil het heel graag lezen! ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    * Doen/Niet Doen? Doen!
    * Welke Titel? The Baker Street Girl
    * Welke Catchphrase? Deduction can't help us now. We're on our own.
    * Rollen uitdelen of niet? Ja.
    * Zou je het lezen of niet? Ja ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.