• Ik had net een hele leuke nieuwe username gevonden, maar hij telt 13 karakters ;( Zooo kut!
    Waarom mag je username eigenlijk maar max 12 karakters tellen?
    Heeft dat een speciale reden of is dat gewoon zo bepaald?

    Thx x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Clueless schreef:
    Volgens mij - weet het niet zeker - rekt het dan ook de site uit? Of zo iets.
    Maar als we de grens naar 13 karakters trekken, dan wilt iedereen steeds meer, en meer. Daarom houden we het gewoon bij 12 karakters, hoe vervelend dat ook is. (:

    Ja, daar heb je wel een punt. Maar k'vroeg het me gewoon af hoe die grens bepaald werd ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Clueless schreef:
    Volgens mij - weet het niet zeker - rekt het dan ook de site uit? Of zo iets.
    Maar als we de grens naar 13 karakters trekken, dan wilt iedereen steeds meer, en meer. Daarom houden we het gewoon bij 12 karakters, hoe vervelend dat ook is. (:

    Dat snap ik wel, maar waarom worden de users die al jaren niet op Q hebben gezeten niet verwijderd dan? Vroeg ik me af.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het is wel beter dat we tot zoveel karakters mogen eigenlijks, anders krijgen we straks van die megalange zinnen of betekenissen als user namen.


    Everything is worse without music.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel, maar waarom worden de users die al jaren niet op Q hebben gezeten niet verwijderd dan? Vroeg ik me af.

    Dat kunnen ze ook niet maken eh (: Als die mensen dan plots weer es op Q komen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Belieburx schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel, maar waarom worden de users die al jaren niet op Q hebben gezeten niet verwijderd dan? Vroeg ik me af.

    Hier ben ik het dus zo mee eens, als mensen er 3 jaar niet meer op hebben gezeten lijkt het mij dat ze niet ineens weer op Q gaan. dus waarom de username sparen?


    Everything is worse without music.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat kunnen ze ook niet maken eh (: Als die mensen dan plots weer es op Q komen

    Maar toch, als ze er niet meer opkomen, dan vind ik dat ze best verwijderd mogen worden. Tegen de tijd zijn de hun wachtwoord toch wel vergeten. :X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gracious schreef:
    (...)
    Hier ben ik het dus zo mee eens, als mensen er 3 jaar niet meer op hebben gezeten lijkt het mij dat ze niet ineens weer op Q gaan. dus waarom de username sparen?

    Ja precies, misschien wil iemand anders wel dezelfde username.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gracious schreef:
    (...)
    Hier ben ik het dus zo mee eens, als mensen er 3 jaar niet meer op hebben gezeten lijkt het mij dat ze niet ineens weer op Q gaan. dus waarom de username sparen?


    Volgensmij hadden ze het hier eens over gehad.. ?
    Kan het anders niet dat je die users automatisch een mailtje stuurt als ze langer dan een jaar er niet achter hebben gezeten.
    Als ze er nog wat mee doen ofzo? :X

    Belieburx schreef:
    (...)
    Maar toch, als ze er niet meer opkomen, dan vind ik dat ze best verwijderd mogen worden. Tegen de tijd zijn de hun wachtwoord toch wel vergeten. :X

    Haha, ik snap je wel hoor. Kheb dat ook al een paar keer gewenst, maar ja, ik snap ook wel dat het niet kan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Carousel schreef:
    (...)

    Volgensmij hadden ze het hier eens over gehad.. ?
    Kan het anders niet dat je die users automatisch een mailtje stuurt als ze langer dan een jaar er niet achter hebben gezeten.
    Als ze er nog wat mee doen ofzo? :X

    Ja! Dat vind ik een super idee ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Haha, ik snap je wel hoor. Kheb dat ook al een paar keer gewenst, maar ja, ik snap ook wel dat het niet kan.

    Ik wens het op dit moment haha. =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carousel schreef:
    (...)

    Volgensmij hadden ze het hier eens over gehad.. ?
    Kan het anders niet dat je die users automatisch een mailtje stuurt als ze langer dan een jaar er niet achter hebben gezeten.
    Als ze er nog wat mee doen ofzo? :X

    Vind ik ook een goed idee!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carousel schreef:
    (...)

    Volgensmij hadden ze het hier eens over gehad.. ?
    Kan het anders niet dat je die users automatisch een mailtje stuurt als ze langer dan een jaar er niet achter hebben gezeten.
    Als ze er nog wat mee doen ofzo? :X

    De user hoeft verder ook niet verwijderd te worden, geef ze gewoon een andere user naam nadat ze anderhalf jaar niet meer online zijn geweest, bijvoorbeeld User1, 2, 3 enz, en dat hij daar van dan een mailtje krijgt. Hoe groot is de kans dat degene ooit nog eens terug komt?


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    De user hoeft verder ook niet verwijderd te worden, geef ze gewoon een andere user naam nadat ze anderhalf jaar niet meer online zijn geweest, bijvoorbeeld User1, 2, 3 enz, en dat hij daar van dan een mailtje krijgt. Hoe groot is de kans dat degene ooit nog eens terug komt?


    Dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee.
    Maarweetje, als ik bijvoorbeeld, een jaarniet meer op Q zit.
    En dan wil ik weer (:
    Dan staat er bij username geschiedenis zegmaar,User3452, en dat zou ik niet echt leuk vinden haha :$

    Carousel schreef:
    (...)

    Dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee.
    Maarweetje, als ik bijvoorbeeld, een jaarniet meer op Q zit.
    En dan wil ik weer (:
    Dan staat er bij username geschiedenis zegmaar,User3452, en dat zou ik niet echt leuk vinden haha :$

    En ook daar kunnen ze toch wel een oplossing voor vinden, dat de eerste keer wanneer je je naam weer veranderd de user23748967 vervalt.


    Everything is worse without music.