• iemand die je haatte, overleed?

    Opeens sympathie krijgen voor de familie en nabestaanden, of zoiets hebben van 'het interesseerd me niet, ik mocht 'm toch niet'

    En dan heb ik het niet over iemand waar je even ruzie mee hebt, maar bijvoorbeeld iemand waar jij je altijd aan hebt geirriteerd, of iemand die jou heeft gepest ofzo. -voorbeelden-

    Ik zou het wel zielig vinden voor zijn familie, maar ik zou hartstikke blij zijn dat ik geen last meer van hem heb (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik zou het wel zielig vinden voor zijn familie, maar ik zou hartstikke blij zijn dat ik geen last meer van hem heb (:


    Dat is eigenlijk wel wat gemeen maar ik ben het wel met je eens


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik zou wel gewoon sympathie tonen, want ik doe niet echt gemeen tegen mensen die ik haat, ik negeer ze gewoon ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nou, ik zou er niet over de zeik van zijn als ik eerlijk ben, maar diegene die ik haat zeg maar die mijn leven een hel hebben gemaakt, heb ik nooit iets slechts toegewenst.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nevada schreef:
    Ik zou het wel zielig vinden voor zijn familie, maar ik zou hartstikke blij zijn dat ik geen last meer van hem heb (:

    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    Shoganai i ne~

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    We accept the love we think we deserve.

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou heus wel sympathie opbrengen en het erg vinden voor familie/nabestaanden. Alleen omdat ik iemand niet mag, betekent niet dat ik diegene doodwens of dood zou willen hebben en daar dan blij mee zou zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    wth.

    Courtesan schreef:
    Ik zou heus wel sympathie opbrengen en het erg vinden voor familie/nabestaanden. Alleen omdat ik iemand niet mag, betekent niet dat ik diegene doodwens of dood zou willen hebben en daar dan blij mee zou zijn.


    -

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Busquets schreef:
    Ik wens niemand de dood toe. Maar ik zal natuurlijk niet overlopen van verdriet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky