• Nou dit is het niewe verhaal

PROLOOG IS ER

De poolgebieden smelten langzaam aan,er is nergens meer een veilige plek op aarde,over 2 maanden precies zullen alle landen overstromen.Geen mensen meer op aarde.Althans dat denkt iedereen,wanneer er een overstroming komt zijn er heel veel mensen overleden,maar heel toevallig zijn de boys van Tokio Hotel&6 meiden aangespoelt op een eiland.Ze leven nog&dat eiland is de enige plek waar ze veilig zijn.Bill probeert contact te sluiten met de meiden,alleen de meiden zijn dus enorme TH haters en nemen afstand.Op een dag vertrekken ze omdat ze Bill&co zat zijn.Ze komen er achter dat er werelddelen verwoest zijn,maar ook dat er in Nederland nog mensen leven.Ze nemen het besluit om Bill&co te waarschuwen en uiteindelijk komen ze in een huis van een waarzegster te wonen..

de rollen

- meisje 1 [dat nadien de vriendin wordt vn tom]
    SceneBitch
    - meisje 2 [dat nadien de vriendin wordt vn Bill]
    SWEETxQUEEN

- meisje 3 [dat nadien de vriendin wordt vn gustav] SEXBOMBillx3

- meisje 4 [dat nadien de vriendin vn georg wordt]
    kimxgeorg

- meisje 5 BlueMoon

- meisje 6 TOMPIRAAT

- de waarzegster LOLLIPOPX3

info:

naam:

leeftijd:

plaatje:

tekstje:

NOU REAGEER NOU MAAR SNEL

A. ikmisje.

Ghehe Lindd, wij hebben hetzelfde plaatje opgegeven XD

Oke sgatten wil 1 vn jullie 2 een ander plaatje kiezen ??

A. ikmisje.

meisje 6

Dat doe ik wel^^

a figment of your imagination

Dat doe ik wel^^

Dankjje lieverd x33

A. ikmisje.

Waarzegster

naam: Annelies

leeftijd: 19

plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73195

tekstje:

Haaii peopz

Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar maar dat is niet altijd zo. Soms is het ook stijl ofzo. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

Kissez <3

meisje 6:

Naam: Romy
    Leeftijd: 15
    Plaatje: Zoek ik (A)
    Tekstje:

Yo bitches.Ik ben Romy en ben 15 jaartjes jong.Nouja,je mag pas alcohol drinken als je 16 bent,maar samen met Paris en Lien houd ik me niet aan die regels.Ik ben een betrouwbaar persoon,dus als je iets te melden hebt kom je maar bij mij.Oeps voor ik het vergeet,ik heb een hekel aan Tokio Hotel&vooral aan Bill,want hij lijkt op een vrouw.Oh shit ik ga afsluiten,want Lien&Paris komen me iets 'dringends' vertellen.Tschüs x3

Lalalalalalalala.

Waarzegster

naam: Annelies

leeftijd: 19

plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73195

tekstje:

Haaii peopz

Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar maar dat is niet altijd zo. Soms is het ook stijl ofzo. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Veder heb ik ook nog een zusje Naomi,Ze gaat wel eens mee naar een shoot. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

Kissez <3

Nou sgat he hebt de rol x

A. ikmisje.

meisje 6:

Naam: Romy
    Leeftijd: 15
    Plaatje: Zoek ik (A)
    Tekstje:

Yo bitches.Ik ben Romy en ben 15 jaartjes jong.Nouja,je mag pas alcohol drinken als je 16 bent,maar samen met Paris en Lien houd ik me niet aan die regels.Ik ben een betrouwbaar persoon,dus als je iets te melden hebt kom je maar bij mij.Oeps voor ik het vergeet,ik heb een hekel aan Tokio Hotel&vooral aan Bill,want hij lijkt op een vrouw.Oh shit ik ga afsluiten,want Lien&Paris komen me iets 'dringends' vertellen.Tschüs x3

Nou goed ,sgat nou heb jy 2 rollen x

A. ikmisje.

Dankje liefrod <3

Zeg je als die Quiz er is?

Dankje liefrod <3

Zeg je als die Quiz er is?

Jaa sgat x3

A. ikmisje.

Ghehe Lindd, wij hebben hetzelfde plaatje opgegeven XD

Wahahahaah, Zal ik anders veranderen van Foto of jij?

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)

Wahahahaah, Zal ik anders veranderen van Foto of jij?

Zu heeft al een andre foto x33

A. ikmisje.

Mag ik misschien nog een rol?

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...