• Dat mensen gewoon door kunnen gaan met hun leven nadat ze iemand verloren hebben.
    I mean, ik weet dat je niet altijd kunt blijven huilen en zielig kunt doen, maar om nou normaal door te gaan met je leven zoals het was?

    -Sorry als mensen dit niet snappen :'D-

    Soms lijkt het alsof ze er verder mee kunnen leven. Maar ze blijven nog altijd aan diegene denken. Je moet weten dat je eens erover moet gaan maar idereen heeft zijn eigen manier en verwerkingtijd

    Dit is een liedje dat een beetje bij de situatie past.

    MissTexas schreef:
    Soms lijkt het alsof ze er verder mee kunnen leven. Maar ze blijven nog altijd aan diegene denken. Je moet weten dat je eens erover moet gaan maar idereen heeft zijn eigen manier en verwerkingtijd

    Dit is een liedje dat een beetje bij de situatie past.


    Honestly, zulke muziek vind ik echt niks :'D Maarja, smaken verschillen.
    Anyway, het concept 'Verwerkingstijd' vind ik ook zo raar klinken, net of die mensen steeds meer vergeten worden.

    ik heb al 4 mensen verloren het wend nooit maar ik verwerk het gewoon goed ik kan het al binnen een paar weken(naar een paar weken pak ik het normaale gewoon weer op) maar ik weet dat het nie het zelfde blijft ik was ook 2jaar hard gepest op de basisschool(gr 7 en 8) al er geen zomer vakantie was , was ik nu nog steeds down maar nu lach ik elke dag en kan ik genieten van de kleine dingen


    Shoganai i ne~

    Sadism schreef:
    (...)

    Honestly, zulke muziek vind ik echt niks :'D Maarja, smaken verschillen.
    Anyway, het concept 'Verwerkingstijd' vind ik ook zo raar klinken, net of die mensen steeds meer vergeten worden.
    Ja, maar ze worden echt nooit vergeten je hebt altijd nog mooie herrineringen aan hun.

    Na een tijd geef je zoiets een plaats, hoewel het wel pijnlijk blijft.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kunt niet gewoon doorgaan en negeren dat je verlies hebt geleden, het zit heus nog wel in je achterhoofd. Maar tja, wat moet je dan? Voor eeuwig blijven zaniken dat je iemand ben verloren? Dan maar proberen verder te gaan met je leven en er iets van maken. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Je kunt niet gewoon doorgaan en negeren dat je verlies hebt geleden, het zit heus nog wel in je achterhoofd. Maar tja, wat moet je dan? Voor eeuwig blijven zaniken dat je iemand ben verloren? Dan maar proberen verder te gaan met je leven en er iets van maken. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    MarleentjeSR schreef:
    Geloof me, dat wordt echt nooit meer hetzelfde. (;


    Olive

    MissGleeK schreef:
    ik heb al 4 mensen verloren het wend nooit maar ik verwerk het gewoon goed ik kan het al binnen een paar weken(naar een paar weken pak ik het normaale gewoon weer op) maar ik weet dat het nie het zelfde blijft ik was ook 2jaar hard gepest op de basisschool(gr 7 en 8) al er geen zomer vakantie was , was ik nu nog steeds down maar nu lach ik elke dag en kan ik genieten van de kleine dingen

    Hey blondie zelfde als MissGleek zegt. Ik ben tenslotte haar tweeling zusxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sadism schreef:
    (...)

    Dat vind ik nou zo raar, soms vraag ik me af of mensen er nog wel aan denken. Omdat er nooit meer een woord over gezegt word. Ik snap vaak niet waarom het ook zo'n gevoelig onderwerp is, en waarom je het moet wegdrukken, terwijl het veel beter zou zijn gewoon leuke herinneringen op te halen.

    Of denk ik raar :'D?


    Ik heb ook wel eens het gevoel dat mensen die personen gewoon zijn vergeten.
    Zelf vind ik het heel moeilijk om over dat soort dingen te praten.
    En aan het begin halen de meeste mensen ook veel herinneringen op, maar je kan dat niet constant blijven doen, na een tijdje is alles ook gezegd.
    Maar zeker aan het begin is het juist wel goed om veel herinneringen op te halen, vond ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.