• Dat mensen gewoon door kunnen gaan met hun leven nadat ze iemand verloren hebben.
    I mean, ik weet dat je niet altijd kunt blijven huilen en zielig kunt doen, maar om nou normaal door te gaan met je leven zoals het was?

    -Sorry als mensen dit niet snappen :'D-

    Volgens mij zou je leven nooit meer hetzelfde zijn, omdat je toch zonder diegene moet leven. De aarde zou doordraaien, de zon zou blijven schijnen en jij zou door moeten met het leven, maar toch heb je - denk ik - het gevoel dat er iets veranderd is.

    - ervaring -

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 19:33 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    TempsChronos schreef:
    Volgens mij zou je leven nooit meer hetzelfde zijn, omdat je toch zonder diegene moet leven. De aarde zou doordraaien, de zon zou blijven schijnen en jij zou door moeten met het leven, maar toch heb je - denk ik - het gevoel dat er iets veranderd is.

    ja maar na een tijdje begint dat te wennen. dat noemen ze verwerken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat vond ik eerst ook, zeker na iets wat er was gebeurd.
    Maar je moet het een eigen plek geven, en het verder loslaten...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eens met Tijdige Tijd Bom
    (TemosChronos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geloof me, dat wordt echt nooit meer hetzelfde. (;


    everything, in time

    Had ik eerst ook toen me opa overleed. Maar ik heb het kunnen verwerken en ja ik denk elke dag wel eens aan hem voor mij is dat doorgaan met je leven

    Echo schreef:
    Dat vond ik eerst ook, zeker na iets wat er was gebeurd.
    Maar je moet het een eigen plek geven, en het verder loslaten...


    Dat vind ik nou zo raar, soms vraag ik me af of mensen er nog wel aan denken. Omdat er nooit meer een woord over gezegt word. Ik snap vaak niet waarom het ook zo'n gevoelig onderwerp is, en waarom je het moet wegdrukken, terwijl het veel beter zou zijn gewoon leuke herinneringen op te halen.

    Of denk ik raar :'D?

    Mij leven is veranderd na een verlies van een dierbare..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    MarleentjeSR schreef:
    Geloof me, dat wordt echt nooit meer hetzelfde. (;


    Ik heb het ook meegemaakt, en ik heb juist het idee van wel. Misschien niet voor mezelf, maar mijn vrienden gaan gewoon door met hun leven. Dan vraag ik me heel vaak af of ze er ook nog elke dag bij stil staan, maar dat is zo raar om te vragen, omdat het wel een, touchy subject is.

    Sadism schreef:
    (...)

    Dat vind ik nou zo raar, soms vraag ik me af of mensen er nog wel aan denken. Omdat er nooit meer een woord over gezegt word. Ik snap vaak niet waarom het ook zo'n gevoelig onderwerp is, en waarom je het moet wegdrukken, terwijl het veel beter zou zijn gewoon leuke herinneringen op te halen.

    Of denk ik raar :'D?

    Nee ik vind dat niet raar. Het is wel vaak dat mensen er dan niet meer over praten. B.v een klasgenoot van mij is laatst overleden en niemand durft erover te praten omdat er dan een ongemakkelijke sfeer komt en er dan mensen beginnen te huilen. Volgens mij durven mensen er gewoon niet over te praten

    ik ken het gevoel. heb al meerdere dierbaren verloren. en dat is niet leuk geloof me,maar het leven gaat door en jij moet ook doorgaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sadism schreef:
    (...)

    Ik heb het ook meegemaakt, en ik heb juist het idee van wel. Misschien niet voor mezelf, maar mijn vrienden gaan gewoon door met hun leven. Dan vraag ik me heel vaak af of ze er ook nog elke dag bij stil staan, maar dat is zo raar om te vragen, omdat het wel een, touchy subject is.


    Nou oké, het verschilt natuurlijk sowieso per mens. En wíe er precies overlijdt.
    Maar voor mij heeft het echt gigantisch veel veranderd.


    everything, in time

    Reducio schreef:
    ik ken het gevoel. heb al meerdere dierbaren verloren. en dat is niet leuk geloof me,maar het leven gaat door en jij moet ook doorgaan.


    Think so, maar je moet 't niet proberen te vergeten of weg te drukken, right :'D

    Sadism schreef:
    (...)

    Think so, maar je moet 't niet proberen te vergeten of weg te drukken, right :'D

    Nee dat doe ik ook niet,maar je moet er wel mee kunnen omgaan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 21:07 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet niet.. Ik ben nog nooit echt iemand verloren.


    Forever.