• Dit topic dus. Maar, nu kan ik het eindelijk vertellen, omdat het toch al achter de rug is. Een tijdje terug is er een bandlid uit de band Omnia gegaan. Als je niet weet wat Omnia is kun je even naar de website kijken als je geïnteresseerd bent, en zo niet dan kun je ook gewoon lekker verder lezen, ghehe :3. Maar, de man die uit de band gegaan was, speelde Slideridoo, dus nu viel er ineens een van de hele grote basisinstrumenten weg. En ik kende toevallig iemand, via een collega van me, die Omnia helemaal geweldig vond en waarvan het echt zijn wens en droom was eens met de band samen te spelen. Dus ik zei tegen die collega van me dat hij eens naar Omnia moest mailen over dat hij wel eens een keer met ze zou willen optreden. Toen heb ik hem geholpen met het mailen naar een paar mensen die ik kende en van het een kwam het ander en toen stond hij zomaar ineens afgelopen weekend naast ze op het podium in Bibelot, Dordrecht.




    Ik ben zo ontzettend trots op hem en hij deed het zo ontzettend goed. Wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren en of hij al bij de band zit, daar mag ik niets over zeggen. Tegen de tijd dat er weer iets meer naar buiten komt, wat ik mag delen, meld ik me wel weer.
    Nu ben ik stiekem echt heel blij, al is het alleen maar al dat ik hem een stukje heb kunnen helpen bij het verwezenlijken van zijn droom. :3

    Omnia is in de Pagan/Folkmuziek wereld ontzettend groot en bekend door heel en zelfs buiten Europa.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 17:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ah, wauw! Echt leuk (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En iedereen ging er maar vanuit dat ik zwanger was, nu blijkt het iets heel anders te zijn en is het niet meer interesant .__. *drops* :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Aaah! Omnia!:9~
    Ik ben verslaafd aan Alive. :'D

    Maar dat is echt supervet, joh! Hij is best.. I dunno, niet zozeer sexy, maar hij heeft wel wat!


    everything, in time

    MarleentjeSR schreef:
    Aaah! Omnia!:9~
    Ik ben verslaafd aan Alive. :'D

    Maar dat is echt supervet, joh! Hij is best.. I dunno, niet zozeer sexy, maar hij heeft wel wat!
    Serieus? Dat wist ik niet hahaha. :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Vet cool! :P

    eigenlijk wist ik dit al voordat ik het hier las haha ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Vet cool! :P

    eigenlijk wist ik dit al voordat ik het hier las haha ^^
    Nee, stiekem was het voor jou geen verassing meer. Maar dat telt niet. Ik had het er trouwens laatst nog met PUKKELxDING over, dat de wereld ineens gigantisch klein word als je Sebien kent, haha. Dan ken je ineens iedereen :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee, stiekem was het voor jou geen verassing meer. Maar dat telt niet. Ik had het er trouwens laatst nog met PUKKELxDING over, dat de wereld ineens gigantisch klein word als je Sebien kent, haha. Dan ken je ineens iedereen :3.


    nee ok :P

    Wahahahhahaha ja! Ze zou in die bussines moeten gaan waar je veel contacten nodig heb ;p hahaha


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sabine... lol, dat was echt een giller toen ik daar achter kwam :P Ik zat op facebook, en ik zag dat ze een berichtje had gestuurd naar Kirsten van Gassel. Dus ik dacht 'Huh? Ik er nog een Kirsten van Gassel?' Silly me (nerd)
    Maar jeetje Kirs, ik snap niet hoe je dat toch altijd voor elkaaaaar krijgt zeg :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Sabine... lol, dat was echt een giller toen ik daar achter kwam :P Ik zat op facebook, en ik zag dat ze een berichtje had gestuurd naar Kirsten van Gassel. Dus ik dacht 'Huh? Ik er nog een Kirsten van Gassel?' Silly me (nerd)
    Maar jeetje Kirs, ik snap niet hoe je dat toch altijd voor elkaaaaar krijgt zeg :P


    wat? >.< xD Dat mensen aanbevelen ofzo? :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    WEETJE, die band is best leuk qua instrumentaal ;o

    Vet leuk voor die collega van u!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    PUKKELxDING schreef:
    Sabine... lol, dat was echt een giller toen ik daar achter kwam :P Ik zat op facebook, en ik zag dat ze een berichtje had gestuurd naar Kirsten van Gassel. Dus ik dacht 'Huh? Ik er nog een Kirsten van Gassel?' Silly me (nerd)
    Maar jeetje Kirs, ik snap niet hoe je dat toch altijd voor elkaaaaar krijgt zeg :P
    Er is maar één echte Kirsten van Gassel, mehehe :3! Dat vraag ik mezelf niet meer af, daar weet ik zelf toch nooit een antwoord op :3


    Wie du mir, so ich dir.

    BAZINGA schreef:
    WEETJE, die band is best leuk qua instrumentaal ;o

    Vet leuk voor die collega van u!
    Ja I know. Ik vind ook echt goed :3. Maar, je moet er wel van houden, dat soort muziek anders vind je het al snel drie keer niks (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorenos schreef:
    (...)

    wat? >.< xD Dat mensen aanbevelen ofzo? :P
    We zullen het er maar bij laten dat ik altijd op de plaatsen uitkom waar ik uit moet komen, voor mezelf en anderen :3. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat leuk! =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.