• Ik had tot zo ongeveer 1 maand geleden een supergoede leerkracht voor biologie. Mevrouw 'Hoelbeeck' heet ze. Ze legde alles heel erg goed uit en maakte alles duidenlijk. Maar nu is ze op zwangerschapsverlof & is er een vervanger die nu haar lessen overneemt. Menneer 'Goffin' kan geen les geven. Voor de mensen die het geen fuck schelen wat ze doen op school is hij een zalige leerkracht. Hij is grappig en staat open voor uitdagingen. BUTTTT, voor de leerlingen die wel hun best doen om goede punten te halen, is hij een regelrechte nachtmerrie.
    Het gebeurde als volgt (nerd)
    Hij geeft ons een HO op voor na de vakantie. Oke, niets speciaals. Maarrrr, hij laat ons 20 paginas vol tekst kennen. & Dat zijn we niet gewoon, omdat Mevrouw Hoelbeeck ons altijd enkel de samenvattingen liet leren. Dus ik steek uren in die HO. Ik kon de leerstof maandag gewoon opzeggen. Alles was duidenlijk voor me, totdat ik de papieren kreeg.
    Wat erin stond?
    - Een paar plaatjes van bloedvaten. Oke, normaal, maar we hadden die prentjes nog nooooit gezien. We wisten niet eens dat het bloedvaten waren. ;s
    - We moesten andere woorden geven voor de volgende: Stollingseiwit, celwraat en zuurstofdrager. JA SORRY HOOR, maar nérgens in die teksten vind je die woorden terug. JA DAG.
    - De bloedsomloop moest je aanduiden op een tekening. We hadden ook zo'n tekening in onze cursus, maar heel erg anders! Hij leidde andere wegen en had veel meer vertakkingen.

    Ik dacht echt dat ik een 0 ofzo ging halen. Blijkt dat ik toch een 18/20 ervan heb gemaakt. Opzich ben ik daar superhappy mee, maar ik kan het me gewoon niet inbeelden wat voor een examenvragen die man dan wel niet gaat opstellen!
    Ik maak me ongeloofelijk veel zorgen. ><


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Succes dan! Zoiets hadden wij ook. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, zo gaat dat bij ons altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    das ***
    Zo'n leraar heb ik voor Nask.
    Ga er melding van maken, mss dat je dan een andere docent krijgt of in elk geval dat die docent beter les zal moeten geven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •