• ON-GE-MAK, zul je bedoelen :'D

    Geez, wij moesten begin dit jaar een vakantieplanning invullen en dat heb ik natuurlijk gedaan en ook voor de gevraagde tijd. In die tijd heb ik ook met een paar vriendinnen een vakantie geboekt, dus dat staat al vast.

    Kijk ik gisteravond op het kopietje dat ik terug heb gekregen, heb ik ineens een hele andere vakantieplanning terug (: En natuurlijk zit net die week er niet bij, maar hebben ze mij gewoon bijna vier weken achter elkaar gegeven :') En dan willen ze misschien ook nog tot 22u open op doordeweekse dagen.. o____o


    "I shut my eyes in order to see.'

    ughh, dat suckt zo erg. ik werk zelf bij de Dirk vd broek, en áltijd beweren ze dat ik uren niet ben geweest terwijl ik zelfs overwerk o_o'


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Ik zal maar niet zeggen wat ik van de AH vind, want dat is niet best :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Ik zal maar niet zeggen wat ik van de AH vind, want dat is niet best :'D

    Ik deel je mening :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    .... En dan heb ik net gesolliciteerd bij de AH, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    lekker,4 weken vrij,hahaa! maar het suckt dat je op doordeweek tot 10 moet O.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Albert suckt gewoon... Ik haat het om daar te werken, maar ze betalen goed dat is het enige wat mij daar houdt.

    Ik heb daar welgeteld 4 weken gewerkt, dat was mijn proefperiode, en daarna ben ik ermee gekapt.
    Redenen :
    - De mensen (collega's + baas) vond ik niet echt sympathiek
    - Je krijgt niet eens zoveel betaalt , en ik heb trouwens ook niet de eerste week dat ik werkte uitbetaald gekregen (ik weet niet eens of dit ook in de proefperiode wordt gedaan..)
    - Er wordt van je verwacht dat je 3 weken van tevoren aangeeft dat je een dag niet gaat werken, nu heb ik dit ver van tevoren gedaan (ivm vakantie). Krijg ik een telefoontje op vakantie dat ik niet aanwezig ben.. jeah right.
    - Als newby kreeg ik nou niet echt bepaald veel uitleg over hoe het zat met de planning (waardoor ik een keer een halfuur te vroeg kwam..) en werd me ook niks uitgelegd hoe het nou zat met die collie-norm.


    Aan niets denken is ook denken.