• ... Stories.



    Ik zoek een goed (geschreven) story, met bij voorkeur onbekende personen. Het genre maakt me niet veel uit, als het maar een 'serieus'/'volwassen' verhaal is dat makkelijk wegleest.
    Tips?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 12:31 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    The other side of the rainbow


    Davy Woont in een pleeggezin. Op de middelbare school heeft ze een vriendengroep maar na een ruzie gaan ze uit elkaar. De jongens uit haar oude vriendengroep beginnen haar te mishandelen en te pesten. Zo begint ze aan de drugs. Ze word verslaafd en moet op een gegeven moment zelfs naar een afkick kliniek. Vaak spijbelt ze van school. Ze krijgt een nieuwe vriendengroep en gaat vaak met die jongens naar bed.

    Er komt seks in voor en er word over seks gepraat dus: 16+

    In het begin word er op een positieve manier over drugs gedacht. Later is dat anders dus denk niet dat het goed is.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 10:56 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deze is van mij, al van een tijdje terug. Ik schrijf nu beter, vind ik dan zelf...
    Verder alles van Cosmic Purple, daar zit vast ook wel iets nonfanfics bij ^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sorry, beide verhalen zijn niet echt mijn type. - No offence! -
    Misschien nog andere tips?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    uhm....Game of Gods misschien? hoewel dat waarschijnlijk ook niet echt in je straatje past xD

    Deze is van mijzelf, Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    Verder miss nog één uit mijn abo-lijst?:

    - I can almost touch you, almost
    - Losing You
    - Silence


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Going to heaven in your arms.
    Een volwassen lovestory, in het engels. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333