• Voor wie ben jij?

    Ik ben als enige lid van team CarlisleEmmettJasperBreeSethAroCaiusMarcusRenesmeeSnapeHermioneDraco <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jacob 4 sure.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Team CarlisleJacobSethAliceAroAlecJaneEmmettJames:$


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    hoezo kun je nou weer in team twilight/harry potter zitten ;D
    Het zijn toch gewoon twee gescheiden dingen (A)

    Team Kelson! (Kellan en Jackson) :y) en daarna team Tinsel! en daarna emmettalecembryjacobvarlislecharliemikerosalieemilieleahseth :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    team Jacob


    I love you Irem

    TEAM DAMON ALBARN. <3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    xjustAgirlx schreef:
    hoezo kun je nou weer in team twilight/harry potter zitten ;D
    Het zijn toch gewoon twee gescheiden dingen (A)

    Als je je Edward voorstelt zonder neus en met toverstokje is het 1 geheel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Emmett. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Team Kaulitz & Team Voldie. :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Emmett!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Team vader-van-Bella -hoe heet 'ie ook al weer?-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik snap niet dat mensen nog serieus moeten nadenken over Edward of Jacob. Dat is toch duidelijk Jacob. Ten eerste zou Jacob nooit weggaan, hij is ontzettend trouw, hij is ongelooflijk lief, hij is hot, hij heeft veel leuke vrienden (die van Edward zijn alleen maar awkward en het zijn er maar twee en dat zijn nog zijn 'broers' ook), Jacob kan veranderen in een geweldig sterke hond, terwijl Edward glittert (ik geef toe dat hij ook sterk is, maar toch, hij glittert?!) en Jacob heeft, als hij in de buurt van mensen is, nooit de neiging ze leeg te zuigen. Wie zou hier nou de winnaar zijn? :]

    Ik ben trouwens team-guy-who-almost-hit-Bella-with-a-car en team Seth! :3

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:22 ]


    Long Live the Reckless and the Brave.

    Team Seth!
    Seth heeft gewoon hun schattigheid overwonnen x'D
    Toch vind ik Jake wel, met zijn sixpack, erg kwijlbaar ;p

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 21:59 ]


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Malfoys schreef:
    Ik snap niet dat mensen nog serieus moeten nadenken over Edward of Jacob. Dat is toch duidelijk Jacob. Ten eerste zou Jacob nooit weggaan, hij is ontzettend trouw, hij is ongelooflijk lief, hij is hot, hij heeft veel leuke vrienden (die van Edward zijn alleen maar awkward en het zijn er maar twee en dat zijn nog zijn 'broers' ook), Jacob kan veranderen in een geweldig sterke hond, terwijl Edward glittert (ik geef toe dat hij ook sterk is, maar toch, hij glittert?!) en Jacob heeft, als hij in de buurt van mensen is, nooit de neiging ze leeg te zuigen. Wie zou hier nou de winnaar zijn? :]

    Ik ben trouwens team-guy-who-almost-hit-Bella-with-a-car en team Seth! :3


    O yeah, Jacob is echt de liefste/leukste/knapste/aardigste/trouwste jongen die je kunt krijgen. En hij is lekker bruin, kan gewoon over straat als de zon schijnt, en je hebt een huisdier en vriendje in één!
    Ik sluit me aan bij Malfoys, zij snapt mijn gedachten. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In het boek: Edward (daar issie cutie (H))
    In de film: Jacob (sixpack :9~)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"