• Ik was vandaag chagrijnig voor de eerste keer in mn leven ik ben bijna altijd vrolijk, maar mn zusje is altijd stront chagrijnig, ze is ook 15 en pubert. Dus onder het eten ging mn vader helemaal boos op me worden van rowan je moet je mond houden tegen je zusje ik bepaal wat hier gebeurd en wat niet je bent stront chagrijnig hou eens op man, terwijl ik net 1 minuut beneden was. en mn zusje? nee dat rotkind krijgt NOOIT straf. dus ik helemaal overstuur ik wil gelijk naar mn beste vriendin, MAG HET NIET. IK BEDOEL LIKE WHAT ik heb helemaal geen ene fuck gedaan ik ben juist vet stil en mn zusje maar zeuren op mij dus ik expres niks terug zetten terwijl ik van binnen em helemaal space echt ik was zo boos dus ik werd naar mn kamer gestuurd en ik moest nadenken over mn gedrag, dus ik kom 10 minuten later terug, zeg ik> ik ga naar Laura oke. zegt die NEE NU NAAR BOVEN LUISTEREN IK PRAAT ZO WEL MET JE. Echt toen -kon- ik wel in janken uitbarsten. Mn zusje stond achter mn vader en die lachtte recht in mn gezicht wat een bitch echt. En zometeen komt mn vader met me praten zo van: ZEG SORRY IS ER IETS HEB JE PROBLEMEN MOET IK HELPEN JE MOET WEL ALLES VERTELLEN en dan denk ik ARGH IK HEB GEWOON NIET GOED GESLAPEN EN BEN CHAGRIJNIG OKE.

    Oh sorry ik moest hier echt even mijn frustratie kwijt ik heb mn kast al een schop gegeven en die wil ik niet kapot. en vanavond kon mn beste vriendin eindelijk weer eens afspreken ik had er zin in en nu mag het niet teringzooi.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    oei! dat is jammer voor je. Bel je beste vriendin gewoon even ;d

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 20:04 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heuj ik voel je ik ben soms ook zo chaggie door m'n irritante broertje.

    Mag niet, mn vader heeft de telefoons in beslag genomen, right nao.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    da is egt klote
    en het is goed dat je hier je frustratie uit in plaats van op je kast..
    probeer je familie vandaag gew te negeren, zij draaien vanzelf wel bij..
    en wat je zusje betreft: dat is ind wel bitchy. maar negeer haar net zo goed. laat haar merken dat jij beter bent dan haar ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    is je zusje jonger ? dat verhaal hoor je wel vaker!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Achja, vader (';

    Stiekem herken ik me wel in je zus;x
    Ik lach mijn zus en broertje ook uit als ze straf krijgen, ghehe:Y)


    Me so good.

    Fff snoepje nu vind ik je best wel niet leuk als ik je inbeeld als mijn zusje.

    is je zusje jonger ? dat verhaal hoor je wel vaker!
    /
    Ze is een tweeling zus en arrogantie level 100, evenals gemeenheid en slijmerigheid. D'x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat is echt heel erg rot voor je..
    Dat is idd iets wat mij ook vaak overkomt. Meestal zeg ik dan gewoon ´Ja okee, ik snap het nu. Sorry´ gewoon om van het gezeur af te zijn, niet omdat ik het meen.
    Maar anders blijven ze zeuren. Je moet proberen rustig te blijven (onmogelijk, i know)..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Omg, dat is zo vervelend voor je...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    heb ik ook zegt mijn broer iets waar ik pissig van wordt en rara wie krijgt er straf. ikke. soms ben ik de gemene heks wat dan lieg ik dat hij dat geddaaan heeft en dan geloven ze mee eens een keer. lekker voor hem. net als. mijn broer weet nu op wie ik verliefd ben en ga vragen zeg ik niet doorvertellen he. nee hoor doe ik niet. tijdens eten. mama yvonne is op luc verliefd en dan krijgt hij eene schop en een pak slaag van mij en mag ik naar boven. dan bel ik met de telefoon mn vriendin en ga kletesen. of ik doe mijn agresiefheid in mn story dat mn personages helemaal boos worden en al .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    :( (flower) 'komt wel goed schatje'


    Wie du mir, so ich dir.

    2D schreef:
    Fff snoepje nu vind ik je best wel niet leuk als ik je inbeeld als mijn zusje.

    is je zusje jonger ? dat verhaal hoor je wel vaker!
    /
    Ze is een tweeling zus en arrogantie level 100, evenals gemeenheid en slijmerigheid. D'x

    haha, ik ben heel gemeen;x
    ^^


    Me so good.

    Dat is echt klote!
    Ik weet precies hoe je je voelt;)
    IK heb hetzelfde als jouw, en lucht het een beetje op nadit je dit hebt vertelt?

    X.x


    Heart in an amor.

    Dat is wel kak. Ik heb bijna nooit ruzie met mn broertje, we kunnen het best goed met elkaar vinden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    TwilightGrl schreef:
    Dat is echt klote!
    Ik weet precies hoe je je voelt;)
    IK heb hetzelfde als jouw, en lucht het een beetje op nadit je dit hebt vertelt?

    X.x

    Ja, het lucht op.
    Ben net toch nog een uurtje naar mn bff geweest. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333