• Het idee
    Kennen jullie Episode 2x15 "Sexy"? De bekentenis van Santana?
    Vanaf dát moment begint het verhaal, maar ik heb de datum wat verplaatst. Die bekentenis vond plaats in de week voor de grote vakantie.
    Santana is gebroken, Brittany is helemaal het noorden kwijt, en de anderen van Glee Club hebben maar het raden wat er met de twee aan de hand is. Wat zal de zomer brengen?


    Ik heb heel wat rollen nodig. Ik ga geen concrete dingen zeggen als 'het nieuwe vriendinnetje van Finn' of zoiets, want ik moet nog verder bedenken, maar alles kán. Daarom dit profiel invullen:

    Volledig naam:
    Leeftijd:
    Nationalteit:
    Verleden+Familie:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Karakter:
    Werk/Studies:
    Hobby's:
    Extra's(met wie je een relatie zou willen, allergieën, huisdieren, tattoo's,...):


    Don't walk away and leave without a reason.

    Mag ik nog invullen, of niet meer? ;D


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledig naam: Freya Sandrine Fortuna.
    Leeftijd: 18.
    Nationalteit: Costa Ricaans.
    Verleden+Familie: Samen met haar broer is ze het kind van twee rijjke ouders. Haar vader is een van de bekenste chirurg van de streek en haar moeder heeft een carrière als baas van een groot bedrijf. Door dat haar ouders bijna nooit thuis zijn word het huis op stelten gezet door de tweeling bestaand uit Samuel en Freya. Eigenlijk is de tweeling geadopteerd. Op hun drie jaar zijn hun biologische ouders overleden aan een vleesetend virus en werden ze in een weeshuis gestoken op één voorwaarde, de tweeling zou nooit uit elkaar worden gehaalt. Deze missie is geslaagt en geniet de tweeling van een rijk leventje.
    Uiterlijk: Freya is niet het alledaagse-type met de lange haren. Ze heeft mooie korte, bruine haren langs de ene kant en langs de andere kant hangen haar haren in een bless net niet over haar ogen. Ze heeft een mooie, bruine huid die onmiddellijk haar Cubaanse afkomst. Vaak doet ze haar lippen felrood zodat ze mooi uitkomen en haar ogen doet ze vaak ites donkerder zodat haar mooie, bruine puppillen om van te smelten zijn. Van kledij volgt ze nooit wat er in is, ze draagt wat ze wilt dragen en mooit vind al is het al jaren "passé". Ze houdt ook van het iets extra vagantere, maar gaat zeker niet overdrijven ze wilt gewoon haar eigen stijl uitdruken. Floor is klein en slank gebouwd, door haar 1m62 draagt ze bijna altijd hakken, alleen thuis of als ze gaat sporten.
    Foto:


    Karakter: Freya is een echte bad girl. Je zal haar wel een aantal keer in de week op school zien aankomen met een enorme kater, of ze zal welk elk weekend een keer het bed gedeeld hebben met een of andere knappe jongen. "Een dag niet gefeest, is een dag niet geleefd" Is haar motto. Maar opzich is Freya wel een hele lieve meid, die altijd in is voor grapje, maar ze heeft ook een bitchie kantje. Als je iets doet wat ze niet graag heeft gaat ze heel bitchi doen tegen je. Opzich is ze ook een hele slimme meid, alleen is ze helemaal niet verantwoordelijk/ Op school word er veel geroddeld over haar en haar one-night-stands maar ze trekt zich er niets van aan.
    Werk/Studies: Latijn-Grieks.
    Hobby's: Ze heeft er drie ; Uitgaan, Uitgaan en nog eens uitgaan.
    Extra's= Freya weet van zichzelf dat ze zich nooit zou kunnen binden aan een jongen voorlopig omdat ze toch vaak in het bed van een of andere jongen beland, maar stiekem heeft ze wel iets voor Finn maar wilt het gewoon niet toegeven.


    all I want is the taste that your lips allow

    @BURRITO: Sure, ik kan alle personages nog wel gebruiken, ook al is het verhaal er al. (':


    Don't walk away and leave without a reason.