• Dit gaat vreemd klinken maar,
    voelen jullie de liefde die je voor je vrienden/familie hebt echt?
    Ik voel namelijk alleen de neveneffect er van(zoals verdriet), maar de echte liefde zelf niet.En omdat ik nog nooit verliefd ben geweest weet ik eigenlijk niet hoe liefde voelt.

    Is dat normaal,of ben ik gewoon vreemd?
    Mijn vriendinnen zeggen dat ze wel liefde voelen,dus ik vind me zelf al vreemd.
    Nee ik zeg dit niet omdat ik boos ben, ik zeg dit omdat ik een tijdje terug in bed er achter kwam dat ik nog nooit liefde heb gevoeld.

    Dus voelen jullie die liefde echte,of net als ik alleen de neveneffecten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mischien heb je wel liefde gevoeld maar wist je het niet en was het onbewust en (bijna) iedereen houdt van zijn familie en vrienden maar gewoon op een aparte manier ooit zou de liefde komen en dan denk je
    Is dit het?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik heb wel al eens liefde gevoeld ja en soms is het leuk als hij ook met je wilt als hij je afwijst dus niet zit je dagen over hem te dromen terwijl hij niet met je wilt

    en je bent niet vreemd hoor die tijd zal wel nog komen zij maar zeker hoor


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik weet niet hoe liefde in het algemeen voelt, dus ik heb geen idee.
    Maar ik wil niet dat mijn familie dood gaat, dat is één van de bijwerkingen van liefde ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    nee dat is niet vreemd,
    zelf voel ik die liefde ook niet echt.... maar kijk je hebt dit altijd al gehad en je bent erop aangepast. maar stel je eens voor dat alles zou verdwijnen? dat je opeens geen vader en moeder meer hebt, nooit meer? reken maar dat je ze zult missen! je bent je er niet van bewust, maar stiekem houd je echt wel van ze. daar hoef je je niet schuldig over te voelen hoor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb het niet over een vriendje,ik heb het over mijn familie en vrienden, de liefde die ik voor hun hoor te voelen voel ik niet. Ik voel alleen de neveneffecten


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StillBored schreef:
    nee dat is niet vreemd,
    zelf voel ik die liefde ook niet echt.... maar kijk je hebt dit altijd al gehad en je bent erop aangepast. maar stel je eens voor dat alles zou verdwijnen? dat je opeens geen vader en moeder meer hebt, nooit meer? reken maar dat je ze zult missen! je bent je er niet van bewust, maar stiekem houd je echt wel van ze. daar hoef je je niet schuldig over te voelen hoor

    Mijn moeder is dood,zo ben ik er ook achter gekomen dat ik alleen die neveneffecten voel,ik voel pijn en heb verdriet om haar maar liefde? nee dat voel ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet ook niet precies hoe liefde aanvoelt.
    Me eerste vriendje.. nja daar voelde ik alleen liefdesverdriet omdat hij et gwn te vroeg uit heeft gemaakt na mijn zin ;P dus ik ik weet niet precies wta liefde inhoud..
    en wat ik voor mijn familie voel.. eh.. ik vind mijn broertje [bijna 1 jaar] echt een poepiej en ik blijf et zeggen ;$ volgens mij geef ik toch wat meer om hem dan de rest xd

    Me zus en ik hebben een haat en liefde verhouding ;P als ze nog hier woonde hadden we constant ruzie.. en nja nu amper [ze woont op dr eigen]
    We kunnen niet met en zonder elkaar;P

    Me broertje van 12 hou ik mijn mond maar over.

    me zusje van 7 gaat almaar beter ;D
    Me zusje van 4 ook ;D

    maar nja ik weet niet echt liefde?

    [en dat was mijn luldinges]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor mijn vrienden wel heel erg! (alleen dan echt de goede)
    en voor familie... hmm alleen me ouders wel de rest van de familie niet


    dream, dare, fly!

    Voor mijn familie als in mijn gezin voel ik wel degelijk iets wat je als liefde zou kunnen beschouwen. Maar echt niet de kriebels in mijn buik en dat heerlijke zweverige gevoel. Gewoon, dat ik ze graag knuffel als ik thuiskom en dat soort dingen. De rest van mijn familie zie ik veel te weinig om echt om te geven, denk ik.
    En voor mijn vrienden, het is niet dat ik echt liefde voor ze voel, maar als ze er niet zijn als ik ze nodig heb is dat behoorlijk vervelend. Sowieso, echte liefde voel je bij de neveneffecten toch juist het best?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij echt close friends voel ik wel dat ik ze niet meer wil laten gaan zeg maar, raar om uit te leggen. Gewoon dat ze veel voor me betekenen.
    Maar bij mijn gezin vind ik niet iedereen even leuk. :'x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Arrow schreef:
    Voor mijn familie als in mijn gezin voel ik wel degelijk iets wat je als liefde zou kunnen beschouwen. Maar echt niet de kriebels in mijn buik en dat heerlijke zweverige gevoel. Gewoon, dat ik ze graag knuffel als ik thuiskom en dat soort dingen. De rest van mijn familie zie ik veel te weinig om echt om te geven, denk ik.
    En voor mijn vrienden, het is niet dat ik echt liefde voor ze voel, maar als ze er niet zijn als ik ze nodig heb is dat behoorlijk vervelend. Sowieso, echte liefde voel je bij de neveneffecten toch juist het best?

    Maar als je alleen de neveneffecten voelt voel je geen liefde,snap je?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, ik hou écht oprecht van mijn beste vriendin hoor. (:
    En ja, ik voel de liefde.
    Ik kan je niet uitleggen hoe het voelt, maar op een dag zul je het zelf wel voelen. Wees gerust. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga niet zeggen dat ik de liefde fysiek voel - dus de kriebels etc, heb ik niet- maar ik denk dat je wel weet wanneer je van iemand houdt. Volgens mij zijn het net die neveneffecten die je tonen dat je van iemand houdt. Iemand die je niet belangrijk vindt zal je bv bijlange niet zo hard kunnen kwetsen als een persoon die je wel graag ziet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet het niet precies. Ik weet wel wanneer ik van iemand houd, denk ik. Maar niet op de manier van. Ja. Ik weet niet, gott, dit is moeilijk...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Voor mijn ouders en voor mijn broertje wel, vooral heel erg voor mijn broertje. Maar voor vriendinnen weet ik het eigenlijk niet, dat vind ik toch weer iets anders liggen. Maar misschien komt het gewoon ook omdat ik het de laatste tijd een beetje gehad heb met de middelbare school en de mensen die ik daar al zo lang ken. Qua vrienden/vriendinnen ben ik toch wel toe aan wat nieuwe personen om me heen, denk ik. Niet om ondankbaar te zijn of omdat ik ze niet meer mag, maar gewoon.. zo'n gevoel heb ik (: Alhoewel ik weet dat ik sommigen toch wel erg zal gaan missen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 16:33 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle