• Nou, ik zeg het even eerlijk. ik ben niet dun, maar ik ga iniedergeval de goede kant op. Ik ben in dit jaar 40 kilo afgevallen en krijg er ook positieve reacties op. Nou, ik ben ookal niet zo 'meisjesachtig' ik draag wijde broeken, m'n stiefvaders shirts (ja, alleen de shirt die hij nooit draagt.) en meestal een te ruim vest eroverheen. (ook heb ik best kort haar, dat ik nu weer laat groeien) Nu kreeg ik vandaag de opmerking; 'Je moet echt eens skinny jeans dragen, dat staat je heel goed nu je bent afgevallen.' nou, dat had ik dus 2 weken daarvoor gedaan, mezelf helemaal opgetut, skinny jeans topje en alles. zelfs nep-uggs droeg ik én make-up. toen kreeg ik de reacties; bah, het staat haar niet gadverdamme haha ze ziet er niet uit.' terwijl ik dat gewoon hoorde waar ik bijstond. nou iniedergeval, toen heb ik dus vandaag gezegd; 'het is ook nooit goed he? ik droeg 2 weken geleden een skinny jeans en een topje en jullie vonden het als nog niet goed, what the hell?' nou, toen waren ze stil (:

    maar oke, om dit even een beetje zinvol te maken; hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? (:


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    iMoan schreef:
    (...)

    Maar ook in een jaar 40 kilo afvallen, op de manier zoals de topic maakster beschrijft, is het bijna niet te halen. Het lijkt mij gewoon heel onwaarschijnlijk.

    In een jaar is dat haalbaar hoor (:
    Als je je eten en sport drastisch verandert dan lukt dat zeker.
    Als ze van volvreten en niets van sport, naar gezond eten en wat sport gaat, dan lukt dat. En zeker als je zoveel woog ervoor, dan val je sneller af dan dat normaal weegt en wil gaan afvallen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    In een jaar is dat haalbaar hoor (:
    Als je je eten en sport drastisch verandert dan lukt dat zeker.
    Als ze van volvreten en niets van sport, naar gezond eten en wat sport gaat, dan lukt dat. En zeker als je zoveel woog ervoor, dan val je sneller af dan dat normaal weegt en wil gaan afvallen.


    Ja dan wel, maar zelf zegt ze maar een beetje te zijn gaan sporten en een beetje gezonder eten. Dus niet intensief. En op haar profiel zag ik dat ze 16 is, dus dan is het al moeilijker om af te vallen dan als je 13 of zo bent.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Ja dan wel, maar zelf zegt ze maar een beetje te zijn gaan sporten en een beetje gezonder eten. Dus niet intensief. En op haar profiel zag ik dat ze 16 is, dus dan is het al moeilijker om af te vallen dan als je 13 of zo bent.

    Dat zie ik nergens staan?
    Dan nog. Het is niet dat als je 16 weeg er twee jaar over gaat doen. En ze woog bijna 100 kilo, dan lukt het veel makkelijker dan een meisje van 16 die 55 kilo weegt.
    -Ik zie het al-
    Ik zei al. Als ze van veel eten en niets van sport, naar gezonder eten en een beetje sport is gegaan, moet het lukken. Door haar grote gewicht

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 16:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat zie ik nergens staan?
    Dan nog. Het is niet dat als je 16 weeg er twee jaar over gaat doen. En ze woog bijna 100 kilo, dan lukt het veel makkelijker dan een meisje van 16 die 55 kilo weegt.
    -Ik zie het al-
    Ik zei al. Als ze van veel eten en niets van sport, naar gezonder eten en een beetje sport is gegaan, moet het lukken. Door haar grote gewicht


    Het lijkt mij gewoon heel onwaarschijnlijk. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind het knap van je! =) Respect!


    ars moriendi

    iMoan schreef:
    (...)

    Maar ook in een jaar 40 kilo afvallen, op de manier zoals de topic maakster beschrijft, is het bijna niet te halen. Het lijkt mij gewoon heel onwaarschijnlijk.


    In 20 weken kan je gemakkelijk 40 kg afvallen dus ik geloof het wel.

    Maar weetje hoe goed -ik ben ook aan t lijnen alleen het wil niet lukken-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 16:34 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou gewoon wel een skinny jeans en topjes aandoen en make-up opdoen, laat hun lekker praten. Ze weten niet beter. Zulke mensen hebben altijd iets te zeuren. Zolang je jezelf maar mooi vindt! (: <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Faceless schreef:
    (...)

    In 20 weken kan je gemakkelijk 40 kg afvallen


    Ja hoor. :'D
    Probeer het zelf maar eens.
    Nee sorry, dat is gewoon onmogelijk.
    20 weken is nog niet eens een half jaar.
    En in een half jaar kan je ONMOGELIJK 40 kilo afvallen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik ben ook trots op mezelf xD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hele discussie of het wel kan, sorry maar ik heb het fout beschreven. ik bedoelde dus van begin vorig jaar tot nu zegmaar. sorry voor de fout (':


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Sowieso moet je gewoon dragen waarin jij je prettig voelt. Maar je kunt altijd nog een middenweg zoeken kwa kleding? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    en ja, even voor de mensen die nu gaan zeggen dat dit een smoesje is, dat is het niet. ik was heel trots op het moment dat ik het schreef, omdat ik van nature best onzeker ben enzo. dus die fout zag ik ook nu pas (:


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Ben ook trots op mezelf,maar om een andere reden,sorry! :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    40 kilo? Bloody hell.

    Bij mij hadde ze sowieso veel te zeiken over m'n kleding, maar het interesseerde me vrij weinig op den duur :] En nu zijn mijn klasgenoten wel zo volwassen dat het ze niet boeit.


    No growth of the heart is ever a waste