Nou, ik zeg het even eerlijk. ik ben niet dun, maar ik ga iniedergeval de goede kant op. Ik ben in dit jaar 40 kilo afgevallen en krijg er ook positieve reacties op. Nou, ik ben ookal niet zo 'meisjesachtig' ik draag wijde broeken, m'n stiefvaders shirts (ja, alleen de shirt die hij nooit draagt.) en meestal een te ruim vest eroverheen. (ook heb ik best kort haar, dat ik nu weer laat groeien) Nu kreeg ik vandaag de opmerking; 'Je moet echt eens skinny jeans dragen, dat staat je heel goed nu je bent afgevallen.' nou, dat had ik dus 2 weken daarvoor gedaan, mezelf helemaal opgetut, skinny jeans topje en alles. zelfs nep-uggs droeg ik én make-up. toen kreeg ik de reacties; bah, het staat haar niet gadverdamme haha ze ziet er niet uit.' terwijl ik dat gewoon hoorde waar ik bijstond. nou iniedergeval, toen heb ik dus vandaag gezegd; 'het is ook nooit goed he? ik droeg 2 weken geleden een skinny jeans en een topje en jullie vonden het als nog niet goed, what the hell?' nou, toen waren ze stil (:
maar oke, om dit even een beetje zinvol te maken; hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? (:
Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?