• Oke ik voel me echt dom en ben bang voor morgen,

    ik dacht vandaag op stage, laat ik eens een goede daad verichten en de slakken uit het aquarium halen en slakkenbestrijdingsmiddel in het water gooien.

    Het werkte geweldig want alle slakken kwamen uit alle hoeken en glibberde voor hun leven. Helaas raakte ook de vissen in paniek.. Dus ik denken, ojee, misschien heb ik er teveel in gegooid (jaa het water zag er groen van). Dus ik met een kan water eruit halen en erin gooien en dacht uiteindelijk dat het wel goed was. Maar die vissen bleven verstopt en even later gingen ze helemaal boven in de hoek zwemmen. Dus ik anderhalve emmer (halve aquarium) water eruit gehaald en vers erin gegooid, dat moest goed genoeg zijn dacht ik, maar al die vissen gingen steeds in de hoek boven in de kom zwemmen, aaarrg zo is morgen dat hele aquarium uitgestorven

    Ik ben bang dat ik die beesten of vergiftigd of een klimaatshok gegeven heb! aarrg! ik ben bang voor dooie vissen!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    gelukkig leven ze nog!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ja dat is zo, al geldt het vooral voor tropische vissen. Koudwatervissen als goudvissen zijn tegenwoordig erg sterk en kan je zelfs in de sloot vrij laten maar in principe is het niet goed.


    Goudvissen zijn oorspronkelijk toch ook tropische vissen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die slakken houden je aquarium schoon O.o


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Die slakken houden je aquarium schoon O.o


    Jaa en planten zich voort.. Er mogen er best een paar in zitten maar geen honderden!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Somethnholic schreef:
    Best grote kans dat de vissen morgen niet meer leven idd... maar aan de andere kant denk ik dat als ze zouden sterven dat niet lang geduurd had na wat je gedaan hebt. Dus ik weet niet... Maar ik denk dat je het morgen wel ziet dan, als je dan stage hebt tenminste. Sterkte. ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    DerMeister schreef:
    (...)

    Goudvissen zijn oorspronkelijk toch ook tropische vissen?

    Nee, het zijn wel buitenlandse vissen, maar niet tropisch. Goudvissen zijn karperachtigen die in koud water leven. In warm water overleven ze wel, maar leven ze korter dan in koud water.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.