• Ja dat is sarcastisch! we krijgen een nieuwe badkamer en nu kan ik dus zo met mijn hoofd onder de kraan gaan hangen omdat ik vergeten was bij opa en oma te gaan douchen... Aaah ik snap niet dat mijn ouders me dit aan doen! 2 weken zonder badkamer:O


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Aaaaawh, ik weet hoe het voelt hoor, alleen dan voor 2 maanden, ipv 2 weken, lols.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Gewoon doen! Liever dat dan vet haar D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ohwja, dat is kud, veelsterkte ermee xd

    Ik weet hoe et is ;P alleen wij hadden dan paarhuizen verderop dus een huis waar je je kon douchen ;P damn wat voelde ik me raar om met me spullen naar dat huis te gaan inet donker en terug te gaan in me pyjama [gelukkig ging er iemand mee]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik doe dat echt vaak :'D-ik zit op kamers-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    3 maanden op de bank slapen bij je oma in een klein flatje met 5 man en een hond omdat je huis verbouwd wordt is ook geen pretje ^^

    ooh dat lijkt me vreselijk :o


    As travars

    Incognito schreef:
    Ik weet hoe et is ;P alleen wij hadden dan paarhuizen verderop dus een huis waar je je kon douchen ;P damn wat voelde ik me raar om met me spullen naar dat huis te gaan inet donker en terug te gaan in me pyjama [gelukkig ging er iemand mee]


    Haha dat ben ik dus echt niet van plan:P Maarja moet maar veel gaan logeren:D


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Haha dat ben ik dus echt niet van plan:P Maarja moet maar veel gaan logeren:D



    Haha moest wel ;P maar twas dus niemands huis..soort model huis hoe et aan eind zou worden [douche wc + keuken werden verbouwd bij de huur woningen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouja, ik douch graag smorgens maar ik ben bang dat ik er nu dus niet genoeg tijd voor heb omdat ik honderd keer op en neer moet omdat mijn kamer zolder is en kraan keuken.. Maarja, ik overleef het wel, lang leven de mutsen en petten:D


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hobbelpaard schreef:
    Gewoon doen! Liever dat dan vet haar D:

    + zorg dat je je hoofd niet stoot!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hobbelpaard schreef:
    Gewoon doen! Liever dat dan vet haar D:

    ImAwesome schreef:
    (...)
    + zorg dat je je hoofd niet stoot!


    Gelukkig maar dat ik een lenige nek heb want het is echt onhandigxD Maar je moet ook opassen voor zeep in je ogen, auw..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dat heb ik ook nog gedaan hoor ;p
    Of bij de opa en oma gaan douchen natuurlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oei! Dat is lang.


    It's going to be difficult, but not impossible.