• stomme leerlingen dat heeft elke klas wel waar je ook bent er zijn altijd wel mensen die je pesten hell echte vrienden vinden is tegenwoordig zelfs moeilijk :O


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Echte vrienden vinden is altijd al moeilijk geweest.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik moest die tekst 4 keer lezen voordat ik het begreep. Mmm, ik heb geweldige vrienden en heb ook niemand meer nodig.

    dan heb je mazzel echte vrienden die achter je staan zijn moeilijk te vinden ja :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik kan inderdaad niet met iedereen van mijn klas evengoed overweg, maar er wordt niemand gepest hoor. (:

    Misschien moet je dat pesten eens aan je klastitularis/mentor melden? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lang leve de leestekens!
    Ik ben gelukkig al bijna 12 jaar samen met dezelfde persoon en ze is nog steeds even lief. Geloofd me, zonder haar naast me was ik zó ontzettend loner geweest. :')


    wth.

    justjeff8d schreef:
    dan heb je mazzel echte vrienden die achter je staan zijn moeilijk te vinden ja :(

    -tikt op je schouder-
    *HUG*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    mazzelaar :O en dat pesten is al over de meeste zijn al weg maar heb wel ruzie met iemand zo'n kerel die denkt dat die de wereld is en ruzie zoekt dat soort mensen heb je natuurlijk ook altijd nog -_-


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    thx dat had ik nodig (baby)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Hobbelpaard schreef:
    Echte vrienden vinden is altijd al moeilijk geweest.

    Hobbelpaard schreef:
    Echte vrienden vinden is altijd al moeilijk geweest.


    hier ben ik het 100% mee eens


    "Ignite, my love. Ignite."

    groot gelijk tuurlijk je hebt je klasgenoten maar die zouden je zo laten vallen :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Hobbelpaard schreef:
    Echte vrienden vinden is altijd al moeilijk geweest.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Je hebt ook vrienden waarvan je denkt dat het je vrienden zijn maar die in werkelijkheid lelijke bitches zijn. =]


    ars moriendi

    Ik heb nu maar 1 échte vriend waar van ik kan zeggen dat ze te vertrouwen en alles is. De rest is crap.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Gelukkig zit ik in een klas van 3 mensen... x'D Nee ik ben ook een ontzettende loner hoor haha.


    Your make-up is terrible