• http://www.youtube.com/watch?v=o5mKAgb5px0
    Wat vinden jullie van haar nieuwe (volgens mij) single en haar zelf?
    Ik zelf vind haar wel goed zingen maar ze is ook erg jong en moet niet aan fashion en muziek denken op 10 jarige leeftijd.
    In de clip vind ik haar eigenlijk een beetje arrogant overkomen (A)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 20:36 ]


    =

    Eh. Het is allereerst mijn stijl niet, en k mag haar niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze is verschrikkelijk arrogant.
    (Zo niet, dan kan ze wel héél goed acteren)


    Living is easy with eyes closed.

    Vind 'm niet zo.


    Life is hard and then we die

    Ze heeft een stem, maar voor een 10 jarige vind ik het een beetje... apart

    Incognito schreef:
    heb liedje net geluisterd.. en ik vind et geen zak aan o-O


    mee eens, vind het nogal irritant eigenlijk. :X Maar goed, dat is dan mijn mening. en idd, ze komt een beetje arrogant over. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze in Real Life ook zo is? (nerd)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Waarom zegt iedereen dat ze arrogant is? Als je haar ziet bij talkshows en alles, dan is ze heel lief en verlegen. Om nou te zeggen dat ze een 'arrogant kutkind' is, kom op mensen, een beetje volwassener? Ik vind de betekenis achter dat nummer mooi, hij is alleen wel oud.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmm... ik weet niet. Vind het eigenlijk best irritant, maar ik haat haar niet meteen of zo.


    Numbers.

    Courtesan schreef:
    Waarom zegt iedereen dat ze arrogant is? Als je haar ziet bij talkshows en alles, dan is ze heel lief en verlegen. Om nou te zeggen dat ze een 'arrogant kutkind' is, kom op mensen, een beetje volwassener? Ik vind de betekenis achter dat nummer mooi, hij is alleen wel oud.


    Idd. Dat dacht ik dus ook...


    Numbers.

    Dat lied is niet bepaald nieuw meer.

    Maar ik vind dat ik het recht niet om haar arrogant of iets dergelijks te noemen. Ik ken dat kind niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vond dat liedje eerst goed maar sinds het overal zoveel gedraaid werd vind ik het niet meer zo. Ik ben het beu gehoord.

    Nee,niet mijn muziek. Het gaat nergens over. En die video vind ik nogal vreemd.

    Ze kan wel zingen,alleen ik vind het niet mooi,maar ik hou niet van vrouwen stemmen,laat staan van meisjes stemmen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    Ze moet oprotten.

    je hebt het wel over het zusje van jaden smith he ? ;(


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind d'r schattig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bangbros schreef:
    ik vind dat ze talentvol is, maar ik vind wel dat ze arrogant overkomt, lol. :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1. Niet nieuw
    2. Ik ga haar live zien :'D


    Hope goes lost but never dies.