• Ik werd gevraagd om een Fred/George Weasley love story te schrijven, en gister avond kreeg ik opeens inspiratie. Dus toen vroeg ik me af of iemand dit idee wel aantrekkelijk zou vinden:

    Miseri Darling is een leerling die van een magische school in Amerika overstapt naar Hogwarts, aangezien ze verhuisd is. Ze stroomt het vierde jaar in, in het midden van het jaar en kent niemand op Hogwarts. Maar dan ontmoet ze hem. Zijn haren zijn rood, hij is ongeveer een jaar ouder dan haar en hij maakt haar altijd aan het lachen. Hij stelt zich voor als Fred Weasley. Hij is zo vriendelijk genoeg om haar rond te laten zien, haar thuis te laten voelen en haar te introduceren aan de anderen van hun afdeling, Gryffindor. Maar een dag, net als hij een lokaal uit loopt nadat ze haar gevoelens aan hem bekent, komt hij via een andere deur naar binnen toe en neemt haar in zijn armen. Ze vraagt hem hoe hij dat deed, omdat ze net ook al met hem sprak, en hij antwoordt dat ze misschien met zijn tweeling broer, George aan het praten was. Miseri komt er dan achter dat ze verliefd is op een tweeling en niet weet wie, wie is. Fred en George Weasley weten ook niet dat ze op hetzelfde meisje zijn gevallen, en Miseri is ook niet van plan om het te gaan bekennen. Wat moet ze doen? Een leven vol leugens leiden, of uiteindelijk een Weasleys hart breken en vast en zeker een ruzie veroorzaken?

    Tell me:
    - Doen / Niet Doen?
    - Zou je het lezen? Ja of Nee?
    - Zo wel, moet ik het melden, Ja of Nee?
    - Vind je de titel: It's Misery, Darling. Aantrekkelijk? (Het betekent dus; "Het is ellende, liefling" het is dus een soort woordgrap, om het zo te noemen.) Zo niet, heb je een beter idee?

    Alvast bedankt! -geeft je een bamboestokje-

    Ah, ik vind hem cool! Doe het! Ik ga hem lezen! En de titel is ook leuk!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Doen, doen, doen! Ik wil hem lezen! Hij klinkt echt vet, meld je het me als je hem online zet? En die titel is leuk! :'D

    Doen!, lykt me echt leuk.
    Ik weet niet als ik het ga lezen, ik lees sowieso doordeweeks niet zoveel.
    Miss in de vakantie, maar ik wil nog heel veel verhalen lezen, [van jouw], in de vakantie, en nog wat boeken. x'].

    Maar hij klinkt wel echt leuk, ik vind de titel ook leuk.

    Xies.
    ps. Ik neem wel een Abbo <'3
    Wil je het dan even melden als je 'm online hebt gezet?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:16 ]

    Ecstasy schreef:
    Doen, doen, doen! Ik wil hem lezen! Hij klinkt echt vet, meld je het me als je hem online zet? En die titel is leuk! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    DOEN!!!!
    Wil je het dan zeggen als je bent begonnen?(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ecstasy schreef:
    Doen, doen, doen! Ik wil hem lezen! Hij klinkt echt vet, meld je het me als je hem online zet? En die titel is leuk! :'D


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen! Ja ik zal hem zeker lezen. Al je story's zijn gewoon awesome (krul)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ja :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    #Doen.
    #Ja.
    #Hoe bedoel je melden als je met een hoofdstuk verder bent bijvoorbeeld?
    #De titel is juist goed vind ik.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    doen!


    Love? No. I prefer cats.