• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:54 ]

    Oké :8

    Haha. x']
    Nee, k heb niet zoon 'rangorde' ;D

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:02 ]

    lol

    Ik vat het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik snap er écht de kut niet van, maar die 'rangorde's' ken ik wel. Ik ben met verschillende mensen getrouwd, zwanger van een aantal, heb een aantal kinderen enzovoorts. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    everything, in time

    Soundeffect schreef:
    Ik snap er écht de kut niet van, maar die 'rangorde's' ken ik wel. Ik ben met verschillende mensen getrouwd, zwanger van een aantal, heb een aantal kinderen enzovoorts. 8D

    Dat hebben wij zegmaar, je snapt het wel als we namen gaan noemen en ons verhaal uitgebreid gaan vertellen, maar dat is its tussen Marleentje en mij (cat)

    Progeny schreef:



    Mama maakt foto's van papa in bed, my eyes are burned! ;-;

    Mag ik er niet bij? :'(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben de 'vriendin' van iemand, we werpen elkaar altijd kushandjes toe en doen alsof we daten.
    Met diezelfde jongen ben ik ook gaybuddy's ^^
    &ik ben de oma van iemand xd


    Me so good.

    ImAwesome schreef:
    Mag ik er niet bij? :'(

    Sarita, je bent er al een aantal dagen bij betrokken zonder dat je het weet, maar jij bent niet dat meisje waar Alex mee vreemd gaat...

    BillTopia schreef:
    Oké :8


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb een Q mattie?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb een soulmate waarmee ik 4 kinderen heb en die kinderen lopen altijd weg (krul) Die jongen is nu al zo'n 4 jaar mijn soulmate haha. Maar die jongen dat is gewoon een schatje :9~

    Oh en Naomi hier op Q is mijn homie (krul) En Geesje is mijn vrouw.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:10 ]


    -

    .......?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor