• Mwuhikvindhetwoordklachtzogemeenklinken.

    Ik hoor steeds meer problemen met die badges. Ik vind het een geweldig systeem hoor, maar hoe kan het dat je veel badges niet krijgt hoewel je ze wel hebt verdient? Is dit een foutje?D:


    everything, in time

    Misschien dat het even duurt voor je ze krijgt, idk?


    As travars

    Andvari schreef:
    Misschien dat het even duurt voor je ze krijgt, idk?


    Drie dagen? Ik hoorde dat iemand zo lang moest wachten en toen maar een mod heeft gewaarschuwd.xd


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Drie dagen? Ik hoorde dat iemand zo lang moest wachten en toen maar een mod heeft gewaarschuwd.xd


    oh hahaha dan weet ik het ook niet :'D


    As travars

    Gaat gewoon ergens fout in het systeem, volgens mij weet Rutger het ook niet precies :'D Mods kunnen mensen badges toegeven :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet niet hoe het komt, maar als je een badge niet krijgt, terwijl je daar wel recht op hebt, kan je inderdaad een mod pb'en en die zal er dan voor zorgen dat je je badge krijgt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Andvari schreef:
    Misschien dat het even duurt voor je ze krijgt, idk?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maakt 't uit, het zijn maar badges ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het gaat erom dat je ze uiteindelijk wel krijgt toch :)?


    Life is hard and then we die

    Om welke badge gaat het precies? Dan kan ik misschien effe kijken waar het mis is gegaan.

    Probleem is dat om de server niet teveel te belasten er geen extra controles plaats vinden om te zien of een badge wel of niet is uitgereikt. Daardoor wil het nog weleens gebeuren dat er een badge niet gegeven wordt terwijl dat wel zou moeten zijn. In dat geval kun je altijd even een moderator een PB sturen zodat die het alsnog in orde kan maken.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Om welke badge gaat het precies? Dan kan ik misschien effe kijken waar het mis is gegaan.

    Probleem is dat om de server niet teveel te belasten er geen extra controles plaats vinden om te zien of een badge wel of niet is uitgereikt. Daardoor wil het nog weleens gebeuren dat er een badge niet gegeven wordt terwijl dat wel zou moeten zijn. In dat geval kun je altijd even een moderator een PB sturen zodat die het alsnog in orde kan maken.


    Het gaat bij mij nu -niet meer- om een badge. Maar ik kreeg eerst de badge "Online > 1 maand" niet. Die heb ik later inderdaad via een mod gekregen!(:


    everything, in time

    wat kan je eigenlijk met een badget (ja sorry ben hier 6 maanden niet opgeweest :$)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ^Je kunt er niets mee. Maar je verdient ze door bijvoorbeeld een bepaald aantal hoofdstukken te hebben geschreven of een bepaalde tijd online te zijn geweest. (;


    everything, in time