• Ik verveel me en ik heb heel veel zin om een verhaal te lezen, dus mensen, kom maar op met je stories!
    Mijn enige eis: twincest of onbekende personen (:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 21:18 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Everything I know about pain, I learned from you [TC]

    For the look into your eyes
    I see all the thing's been through
    And all the pain
    I have felt because of you

    Tom Kaulitz wordt al jarenlang mishandeld door zijn jongere broertje Bill Kaulitz. Niemand weet er iets van, en Tom is dan ook van plan om dit zo te houden, maar één ding snapt hij niet. Waarom doet zijn ooit zo lieve broertje dit? Is hij echt zo'n slechte broer als Bill beweerd?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 22:26 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Game of godsOnbekende mensen, goden
    lectio brevior lectio portior Onbekende mensen, fantasie
    Dark chest of wonders SA over pandora/onbekende mensen

    Who gives a fuck about what you think, you must be lucky to have me! [Non related TC]
    Het draait allemaal om sex, behalve wanneer je sex hebt, dan draait het allemaal om: zal hij blijven, zal hij gaan, hoe doe ik het, wat doe ik, waar ben ik mee bezig, behalve als Tom Kaulitz heet. Dan denk je enkel: "Who gives a fuck about what you think, you must be lucky to have me."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 21:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Unseen tides
    Hazel, Elisabeth en Andrew zijn al sinds de lagere school beste vrienden. Hazel en Elisabeth zien beide meer in Andrew dan vriendschap, maar het duurt niet lang voordat Elisabeth en Andrew een koppel zijn. Als ze met zijn drieën na hun laatste high school jaar een jaar gaan reizen, merkt Hazel dat haar gevoelens voor Andrew niets zijn veranderd. Als Elisabeth ernstig ziek wordt, komen er heel wat geheimen naar boven.

    - onbekende personen


    As travars

    Mijn verhalen zijn allemaal gebaseerd op onbekende personen. (:
    Over het algemeen wel 16+, maar misschien zit er wat bij voor je?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.