• Monsoontrut -_- ... wat lees ik dat woord hier vaak op Quizlet, waarom zijn de meisjes/jongens die fans werden van Th sinds monsoon trutten? ik wil hier graag een antwoord op

    Ik ken ze ook pas iets voor monsoon, en ik voel me niet minder dan jullie integendeel zelf, ik heb echt het gevoel dat degene die th al kennen door zich suf te zoeken op internet echt denken dat th hun bezit is

    Jullie weten toch dat het niet uitmaakt wanneer je fan word, misschien ben je fan al sinds het begin, misschien sinds hun doorbraak in Frankrijk, of sinds monsoon, of sinds gisteren, en leeftijd maakt ook niks uit, ben je nu 9 of 40, dat maakt het verschil niet, denk je nu echt dat th soms monsoon uitdracht in de hoop GEEN fans bij te winnen?


    Xx Lisa

    ik vind het gewoon zo dom...
    ik kende ze al voor moonsoon maar pas toen bij paul de leeuw was ik egt fan geworden???
    maar ik bedoel wat maakt het uit wat voor fan je bent al ben je vandaag pas fan geworden.. boeiend... iedereen is fan je bent heus niet een betere fan als je er alnger fan van bent...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    And again,het is geen muziek oorlog. Het is een bandje dat door veel mensen geliefd is. Ookal ben je vandaag fan geworden. Ik ga daar niet boos om worden.


    Music is the new sex

    Het valt mij wel op dat de Th fans altijd 'ruzie' met elkaar hebben?
    Zou dat bij andere bands ook zo zijn?! :P
    Dat vraag ik me echt af!... (A)

    Maargoed!

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    You're Damn right!

    het maakt toch niet uit als je maar geen wannabe bent daar kende ik er een van zo erg..

    ik ben trouwens wel van voordat ze doorbraken in nl maar dat maakt mij toch niet beter.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik ben ook sinds monsoon fan. Niet omdat ik monsoon helemaal t beste en geweldig vind ofzo maar gewoon omdat ik ze daarvoor niet kende, daar kan ik toch ook niets aan doen. Ik snap dus ook niet waarom sommige 'echte' fans me een monsoontrut vinden. Ik denk dat ze gewoon jaloers zijn omdat nu er steeds meer fans komen ze th niet meer 'voor zichzelf' hebben.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    WAT IK ME DUS OOK AFVRAAG. WAT BOEIT HET OF JE VOOR MONSOON FAN WAS GEWORDEN OF NIET, DIT BEDOEL IK NIET VOOR EEN BEPAALD IEMAND, MAAR IK BEDOEL, DAT MAAKT TOCH NIKSS UIT? STEL JE VOOR DAT ZE BIJ RETTE MICH FAN WAREN GEWORDEN, DAT IS GEWOON HETZELFDE :R ALLEEN MONSOON VIEL OP !=D EN DAARDOOR KENDEN MEER MENSEN TOKIO HOTEL.


    ok

    Met monsoon trutten word ook bedoeld de mensen die alleen maar 1 liedje van hun kennen en dan al helemaal fan zijn. Monsoon dus. Voor de rest weten ze er niks van en luisteren ze er niet na. Sommige mensen vinden dat maar debiel en daarom worden ze Monsoontrutten genoemd, omdat het ze amper om de muziek gaat, maar om die 4 jongens die daar wat staan de zingen en spelen.


    ~

    Monsoontrut is idioot maar het is eigenlijk om het volgende. De mensen die tokio hotel vanaf het begin tof vonden kregen te horen.. bah meisjes,homo's, duitsers.. En genoeg van die mensen die juist dat zeiden werden in een keer spontaan fan met monsoon.. dus vandaar..

    Maar het slaat nog steeds nergens op..dat klopt


    Wie du mir, so ich dir.

    Monsoon trutten zijn eigenlijk mensen die TH alleen om Monsoon of een liedje meer kennen en denken dat het stoer is om fan van hun te zijn. Meestal zien ze alleen Bill of Tom, en de rest niet. Het gaat hun niet op de muziek maar om hun twee. Dat zijn nou monsoontrutten!

    AMEN!

    Ik ben ook pas sinds Maart fan hoor x]


    Lalalalalalalala.

    Mee eens_O_:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Amen voor xBreakAwayx_O_
    (leuke naam trouwens)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sinds Monsoon ging ik idd meer van ze opzoeken [kende ze daarvoor volgens mij niet><] en toen kwam ik uit bij Love is Dead en toen was ik om(H)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het valt mij wel op dat de Th fans altijd 'ruzie' met elkaar hebben?
    Zou dat bij andere bands ook zo zijn?! :P
    Dat vraag ik me echt af!... (A)

    Maargoed!

    (K)
    Bij fans van TH is er ook zoveel problemen met haters en dat hebben ze volgens mij bij andere bands ook niet:S


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.