• Hallo allemaal!

    Ik ben een jongen van 20 jaar en weet me even geen raad, voel me verschrikkelijk.

    Ik ben namelijk verliefd geworden op een collega van mij, ik flirtte wat meer haar en ik dacht ècht dat het wederzijds was (dat dachten zelfs meerdere mensen!). Ik vroeg of ze wat wilde gaan drinken met mij. "Alleen met jou bedoel je?" "Ja", antwoordde ik. "Oké, prima", antwoordde ze.

    Ik was helemaal happy! Maar dat duurde niet lang. Ik wilde haar bellen voor een datum, ze nam niet op, dus sms'de ik. Ze reageerde dat het haar niet slim leek wat te gaan drinken, ze zei dat ik haar type niet was.
    Ik zag dit niet aankomen en was er door verrast en aangeslagen. Ik voelde me er rot door, maarja, ik kon er mee leven.

    Maar niet lang daarna gebeurde er iets, waar ik erg lastig mee kan leven....

    Een collega, tevens een vriend van mij waar ik vaak mee ga stappen, had enkele 'krabbelgesprekken' met haar op hyves gehad en daar was duidelijk te lezen dat die collega haar leuk vond. Hij vroeg haar zelfs mee uit en ze antwoordde er positief op!!!

    Op het werk ontwijkt het meisje mij in kwestie (tenzij ik haar aanspreek) en alles bij elkaar, vind ik het ontzettend rot! Zo rot, dat ik wel kan janken. Misschien lijkt het alsof ik overdrijf, maar ik ervaar het zo.

    Ik heb de neiging om dóór te zetten, laten zien dat ik wèl de leukste ben en dat ze wel voor mij moet kiezen. Maar eigenlijk weet ik dat dat tegen beter weten in is en dat ik het gewoon moet opgeven.

    Fijn, ben ik een keer smóórverliefd, krijg ik zo'n rotsituatie, verdomme nou!

    Ik wilde even mijn hart luchten, ik zit er vol van :(

    Groetjes een treurige Baksteentje

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:43 ]

    Je kunt je hart altijd bij ons luchten! Probeer met die vriend te praten, en vraag of hij met haar wil praten over jou en haar. Komt wel goed! X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Awh, zo zielig. ik weet dat het moeilijk is, echt waar. Maar, je moet je eroverheen zetten, als ze je niet wilt is ze je niet waard. Je kan beter krijgen en je zal beter krijgen! (:
    goodluck. <3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ah dat is rot voor je.

    Je Verdient vast beter!
    Sterkte!(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoals Carcass al zei, als ze je niet wil, is ze je niet waard (: Ik snap dat het heel moeilijk is om je eroverheen te zetten, maar het lijkt me in deze situatie wel het beste om te doen. Er zijn immers nog veel meer leuke meisjes op deze wereld (: Veel sterkte!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ze jou niet wilt, is het over, je kan haar niet dwingen verliefd te worden, het slijt vanzelf. Wacht gewoon op je ware (:


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zie stiekem niet in waarom ze dan niet gewoon iets met jou wilt gaan drinken... (krul)
    Vraag haar waarom ze nu zo afstandelijk doet want dat je echt een andere indruk van haar had?


    Has no one told you she's not breathing?

    Probeer je eroverheen te zetten. Er zijn wel ergere dingen in het leven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rickjuh schreef:
    Als ze jou niet wilt, is het over, je kan haar niet dwingen verliefd te worden, het slijt vanzelf. Wacht gewoon op je ware (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dankjewel voor al die reacties (in zo'n korte tijd overigens)!

    Ik heb alleen erg veel moeite me er overheen te zetten. Ik zie haar best vaak op het werk en iedere keer als ik haar zie voel ik me weer rot.

    Ik heb die vriend nèt gesms't dat ik weet dat hij haar leuk vind, en dat ik haar ook leuk vind en het daarom rot vind. Ik zei dat ik het hem wel gun, maar dat ik het gewoon rot vind.
    Donderdag zie ik die vriend / collega en ik ga er vanuit dat we het er dan even over zullen hebben.

    Ik weet niet of het slim is aan haar te vragen waarom ze zo afstandelijk doet, misschien is het gewoon het slimste het te laten rusten? Ik ben bang dat ik het daardoor alleen maar vererger en dat wil ik niet.

    Heeft iemand misschien tips om mezelf er sneller overheen te zetten? Ik ga vaak stappen en zoek opzich best veel afleiding en dan heb ik ook het gevoel dat het goed gaat. Maar het duurt dan nooit lang voordat ik dan weer een 'dal' krijg en mezelf weer rot ga voelen.

    Baksteentje schreef:
    Dankjewel voor al die reacties (in zo'n korte tijd overigens)!

    Ik heb alleen erg veel moeite me er overheen te zetten. Ik zie haar best vaak op het werk en iedere keer als ik haar zie voel ik me weer rot.

    Ik heb die vriend nèt gesms't dat ik weet dat hij haar leuk vind, en dat ik haar ook leuk vind en het daarom rot vind. Ik zei dat ik het hem wel gun, maar dat ik het gewoon rot vind.
    Donderdag zie ik die vriend / collega en ik ga er vanuit dat we het er dan even over zullen hebben.

    Ik weet niet of het slim is aan haar te vragen waarom ze zo afstandelijk doet, misschien is het gewoon het slimste het te laten rusten? Ik ben bang dat ik het daardoor alleen maar vererger en dat wil ik niet.

    Heeft iemand misschien tips om mezelf er sneller overheen te zetten? Ik ga vaak stappen en zoek opzich best veel afleiding en dan heb ik ook het gevoel dat het goed gaat. Maar het duurt dan nooit lang voordat ik dan weer een 'dal' krijg en mezelf weer rot ga voelen.



    Nu zeker en vast afleiding zoeken en misschien meer dingen doen moet vrienden ofzo. Nu ik zou er gewoon nog tege praten,maar voor de rest het laten rusten.

    Wat Flawless al zei ja en ik zou sowieso geen droevige muziek luisteren dat helpt niet. Meestal denk ik van wel maar het helpt echt niet. Sterkte<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vergeet haar! Geen hand vol, maar een land vol!
    En jeetje, ik had niet echt verwacht dat jongens ook écht met dit soort problemen zouden zitten :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    Als ze jou niet wilt, is het over, je kan haar niet dwingen verliefd te worden, het slijt vanzelf. Wacht gewoon op je ware (:

    + @ Topicstarter: Heb jij hier niet toevallig al 2/3 keer eerder een topic over geopend, onder een ander account?


    No growth of the heart is ever a waste

    Baksteentje schreef:
    Dankjewel voor al die reacties (in zo'n korte tijd overigens)!

    Ik heb alleen erg veel moeite me er overheen te zetten. Ik zie haar best vaak op het werk en iedere keer als ik haar zie voel ik me weer rot.

    Ik heb die vriend nèt gesms't dat ik weet dat hij haar leuk vind, en dat ik haar ook leuk vind en het daarom rot vind. Ik zei dat ik het hem wel gun, maar dat ik het gewoon rot vind.
    Donderdag zie ik die vriend / collega en ik ga er vanuit dat we het er dan even over zullen hebben.

    Ik weet niet of het slim is aan haar te vragen waarom ze zo afstandelijk doet, misschien is het gewoon het slimste het te laten rusten? Ik ben bang dat ik het daardoor alleen maar vererger en dat wil ik niet.

    Heeft iemand misschien tips om mezelf er sneller overheen te zetten? Ik ga vaak stappen en zoek opzich best veel afleiding en dan heb ik ook het gevoel dat het goed gaat. Maar het duurt dan nooit lang voordat ik dan weer een 'dal' krijg en mezelf weer rot ga voelen.

    Deze reactie heb ik eerder gelezen, herken het aan de eerste en laatste alinea. Waarom post je exact dezelfde topics?


    No growth of the heart is ever a waste

    @TheBoss, yeah, ik was er bij toen. :x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333