• Misschien is het een leuk idee om van Quizlet ook een mobiel-vriendelijke versie van de website te maken. Zo kunnen we ook op de stille momenten van ons werk of stiekem onder school verhalen lezen, of het forum volgen.
    Mijn ervaringen zijn dat de website het wel doet op mijn iPhone, maar behoorlijk onhandig is om door te komen. Vooral gewoon omdat hij ingesteld is voor computers en hij de 'overbodige' dingen niet verbergt of wegfilterd.
    Please Q, make my day, make a Q app! (krul)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

JAAA!!!!

SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

Niet nodig voor mij!

Pickwick schreef:
    Als er maar ook een optie komt dat je hem normaal kan weergeven..

Best goed idee, want nu moet je ook de heletijd inzoomen en in je scherm kruipen om het te zien, haha

I hope heaven needs you more than I do now.

Graag, Quizlet moet altijd lang laden op mijn mobiel, omdat het zo groot is.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Leuk idee

Firm believer of all that is magic

Ik kan alleen op m'n iPod op Q, en dat is heel relaxed. Het zou wel een cool idee zijn though!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

:$ kan iemand mij uitleggen wat dit dan allemaal inhoud ??

Get off, Bill is mine !!!

Clueless schreef:
    Ik kan alleen op m'n iPod op Q, en dat is heel relaxed. Het zou wel een cool idee zijn though!

Idd, op iPod en iPhone is Quizlet echt chill.

I solemnly swear that I am up to no good.

Ik heb dit vorig jaar ook al aangevraagd en toen werd het direct afgewezen ...

Has no one told you she's not breathing?

Ik kan op mijn nieuwe mobiel gewoon op Q.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Hush schreef:
    Ik kan op mijn nieuwe mobiel gewoon op Q.

Ik ook, maar het duurt lang en je moet immens veel scrollen.

Has no one told you she's not breathing?

Pickwick schreef:
    (...)

Idd, op iPod en iPhone is Quizlet echt chill.

Ik heb een iPhone en het gaat, maar het zou wat aangenamer/passender kunnen. ;D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Dat zou echt super fijn zijn ^^.

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Sadistic schreef:
    (...)

Ik heb een iPhone en het gaat, maar het zou wat aangenamer/passender kunnen. ;D

Jep, altijd. Maar vergeleken met Bb's en Androids ben ik nog best tevreden (':

I solemnly swear that I am up to no good.