• Link story : Murderer of a diary

    Anabel, 7-05-1911

    Winters, een donkere periode. De zon verdwijnt lichtelijk aan de horizon een ijzige wind doen je lippen bevriezen. Een koude rilling loopt over je vingers door je aderen. Er gaat deze winter iets ergs gebeuren. Langzaam ademen mensen hun laatste adem uit terwijl de moordenaar ze nog eens goed bekijkt voor hij hun lichamen bloot legt aan de stad. Iedereen in het kleine stadje weet het maar niemand wilt het zien, want het is toch onder tussen 'gods wil'.

    Madchen Gezell fraulein


    Het verhaal gaat in het kort over een klein gelovig dorpje in 1911 dat geteisterd word door een seriemoordenaar.

    Voor het verhaal heb ik een aantal rollen nodig:

    Moeder Madchen
    beste vriendin(en) van Madchen
    Een dorpsgek (ongelovige)
    een raviaal Madchen
    Eventueel andere familie leden Madchen
    Een aantal mensen die vermoord worden!

    Let op! het speelt zich af in 1911 in Duitsland!!!

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    foto en/of Beschrijving uiterlijk:
    Houd van en Haat:
    Geliefde (hoeft niet):
    Huisdier:
    Extra's:
    Dood (hoe word je gedood.. klinkt luguber ik weet het :P):

    Dankje!!!!

    Link story : Murderer of a diary

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 17:28 ]


    Life up to your own espectations

    Ik zou graag personage die vermoord wordt zijn ...:X


    Volledige naam:Lysandra Allison Johnson
    Leeftijd:18 jaar
    Karakter:Lysandra is een koppig meisje die graag haar zin doordrijft. Ze houdt er van om 's avonds laat op stap te gaan met vrienden ookal weet ze dat het gevaarlijk is. Ze kan een erg grote mond opzetten als je niet aardig bent voor haar of als ze je niet mag. Voor haar vrienden , geliefde en familie zou ze alles doen.
    foto en/of Beschrijving uiterlijk:Lysandraheeft lange blonde haren met wat slag in. Ze heeft zachte oceaan blauwe ogen waar je zo kan in verdrinken. Ze is 1.65 meter en slank gebouwd
    Houd van en Haat:Houd van : Muziek , natuur, dieren , wandelen en feesten. Haat : Slechterikken , slecht weer en irritante personen
    Geliefde (hoeft niet): Ze is al 2 jaar samen met Sven Don Corlione
    Huisdier:Ze heeft 2 paarden Klik1, 4 hondenKlik2 en 3 konijnenKlik3.
    Extra's:Lysandra haar ouders zijn heel rijk en vinden het daarom maar niks dat ze met Sven is omdat hij een boeren zoon is.

    Dood:Lysandra is eerst gewelddadig verkracht geweest en daarna is ze door de keel gesneden en heeft een pentagram op haar buik ingegraveerd gekregen


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Rol: Oudere broer Madchen?

    Volledige naam: Charles Daniel [Achternaam Madchen]

    Leeftijd: 19?

    Karakter: Beschermend, verstandig, grappig, moedig, avontuurlijk, open, spontaan, musicaal.

    foto en/of Beschrijving uiterlijk: Charles Daniel heeft blond haar en groen bruine ogen. Hij is vrij lang 1.88 en heeft een nuchtere uitstraling.

    Houd van en Haat: Houd van piano muziek. Haat ordinaire meisjes.

    Geliefde (hoeft niet): Iemand die hier onder ook een rol post?

    Huisdier: Een hond : force (frans voor kracht.)

    Extra's: Charles Daniel spreekt vloeiend frans en engels.

    Dood (hoe word je gedood.. klinkt luguber ik weet het ): moet hij vermoord worden??

    Volledige naam: Bella Liz Thompson
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief,verlegen en slim
    foto en/of Beschrijving uiterlijk:


    Houd van en Haat: Bella houdt van koken/lezen en heeft een hekel aan emotieloze personen
    Geliefde (hoeft niet): ze heeft een relatie
    Huisdier: hond genaamd Lizzie
    Extra's: ze houdt van pizza en muziek
    Dood (hoe word je gedood.. klinkt luguber ik weet het ):
    E
    Rol: Beste vriendin


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Oja en hoed Bella dood gaat is omdat ze mishandelt is en daarna neergeschoten:


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad