• HIER
    Niet dat ik het erg vind dat ze met elkaar hebben hoor. (: link aangepast.


    Edit; was vriendin, hahah (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 17:49 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is dat echt ? Want in dat geval vind ik het wel moedig van hem & het laat zien dat hij echt wel om zijn fans geeft. (: respect


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Is dat echt ? Want in dat geval vind ik het wel moedig van hem & het laat zien dat hij echt wel om zijn fans geeft. (: respect

    Wow!
    Maar ik weet niet of ik het moet geloven, iedereen kan gezegd hebben dat hij het heeft gezegd.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ze zijn nep? Allemaal werk van de illuminati! You lost the motherf*cking game!


    Hoi (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ze zijn nep? Allemaal werk van de illuminati! You lost the motherf*cking game!


    Hoi (baby).

    Tja, er was wel een verhaal over Selena dat ze met Nick Jonas (?) had toen zij bekend waren, Taylor Lautner toen Twilight net uit wasn enz. enz.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ze lijken mij fake samen :S
    En nee ik ben van geen beide fan..


    Stop wishing, Start doing..

    Assassin schreef:
    Laat een mod een IP-check doen?


    wat is dat ? xp

    Successful schreef:
    Is dat echt ? Want in dat geval vind ik het wel moedig van hem & het laat zien dat hij echt wel om zijn fans geeft. (: respect


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb dat hele ding gelezen en indd Justin was erg verandert toen hij met haar ging 'daten'


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3