• Ik moet voor morgen dus een pagina uit een boek over de evolutie van kunst ofzo overschrijven voor beeldende vorming.
    We doen nooit wat met die boeken we leren er nooit uit ofzo we lezen ze ook nooit ze rotten weg in de kasten. Ik snap dus het nut ervan niet om dit de gaan overschrijven, oké toen ik met Grieks moest overschrijven waren dat rijtjes die ik moest leren enzo.. Maar dit, komaan we hebben nog nooit iets gelezen of besproken over de vroegchristelijke kunst.
    :/


    Just try to live life to the fullest

    Tja.. D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik maak het dan nooit als het nutteloos is, lol.

    Abruzzi schreef:
    Ik maak het dan nooit als het nutteloos is, lol.

    hahaha, ja dan krijg ik alleen meer gezeik..


    Just try to live life to the fullest

    Ik maak mijn strafwerk sowieso amper dus :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Gewoon niet doen?

    De halve klas moest bij nakomen en dan moest je datum zeggen wanneer je dat wou doen, dus ik zo; niet.
    Zij; dat is geen optie Simone.
    Ik koppig niks meer zeggen, toen ging ze naar voglende persoon en ik heb
    nog steeds niet na hoeven te komen, de rest wel ;')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dan voel je je genaaid (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmmm.. in dat geval, sterkte:Y)
    Een vriend van mij moest 3x alle woordjes, zinnen en grammatica van frans overschrijven.
    Dus zeg ik zo: 'Nu ken je het vast heel goed voor je proefwerk..'
    Hij zegt: 'Ja, maar ik het het proefwerk gistern.'
    Ik: 'en hoe ging dat..?'
    hij: Falend..

    Tjaa.. das balen..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    In ieder geval moet je het maken.
    Al mijn strafwerk was nutteloos, maar ik heb het wel gemaakt.


    Me so good.

    Gewoon doen en verder niet over nadenken lijkt me, is wel het beste.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Carcass schreef:
    Tja.. D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sterkte met je strafwerk dan, haha.
    Ik heb nooit strafwerk, dus dat valt mee. Oh, 1 keer heb ik dat gehad. Toen wisten we niet of we binnen of buiten gym hadden, dus iedereen ging naar buiten en toen gingen we uiteindelijk weg, want die lerares kwam maar niet: stond ze binnen. Dus toen moesten we allemaal nakomen, want we waren weggegaan. En toen moest iedereen de regel van honkbal overschrijven. Als je klaar was, dan mocht je weg. Wat was ik toen blij dat ik een snelle schrijver ben 8D


    To live would be an awfully big adventure

    Daar leer je alleen maar van heur.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Is het strafwerk? Want dan is het waarschijnlijk de bedoeling dat het nutteloos is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als het nutteloos was maakte ik het nooit.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is dus strafbaar.
    Ik had ook eens strafwerk en toen moest ik ook iets overschrijven uit een boek, maar ik deed slim en ik schreef dit op mijn blad:
    "Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door printouts, kopieën, of op welke andere manier dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever. © -naam van de uitgever-." -maar dit stond dan ook ergens van voor in mijn boek, bij de kleine lettertjes(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.