• Het is weer zo ver. Infected zoekt personen doe mee willen schrijven.

    Wat is infected?
    Infected is een soort van horror verhaal die voorheen door 5 personen geschreven werd. Maar aangezien er 2 zijn gestopt zoeken we nieuwe leden.

    Waar gaat infected over?
    inleiding van de story:

    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan die zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers. Deze burgers worden dodelijk ziek en zijn ten dode opgeschreven. De infectie zorgt ervoor dat ze blijven leven, terwijl hun hart echter stil staat. De mensen worden hersendood, of hoe wij ze noemen, worden het 'zombies'.
    5 random mensen die op dat moment op het eilandje Manhattan aanwezig waren vluchten naar het winkelcentrum, waar ze veilig zijn. Voorlopig...


    Moet ik verder schrijven met de karakters die er al zijn of moet ik er een verzinnen?
    Je moet gewoon een eigen karakter verzinnen met een eigen persoonlijk heid.

    Maar jullie zijn zo ver, en ik nog niet. Hoe moet dat dan?
    Je begint gewoon te schrijven want we zijn allemaal nog niet bij het winkelcentrum.

    Ik wil mee schrijven. Wat moeten jullie weten?
    Wij willen gewoon je naam weten. Leeftijd maakt niets uit. We willen natuurlijk wel een stukje hebben van je zodat we weten hoe je schrijft.
    Dus stuur je naam in en een stukje wat ja al geschreven heb.

    Met vriendelijk groet,
    Sem, Sevda en Sarita


    "Ignite, my love. Ignite."

    nobody?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil, maar moet ik dan het eerst allemaal lezen?, ik heb wel een tijdje geleden de eerste paar hoofdstukken gelezen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Ik wil, maar moet ik dan het eerst allemaal lezen?, ik heb wel een tijdje geleden de eerste paar hoofdstukken gelezen..


    Het liefst wel want dan weet je ongeveer waar het verhaal over gaat je kunt ook de laatste paar hoofdstukken lezen


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Het liefst wel want dan weet je ongeveer waar het verhaal over gaat je kunt ook de laatste paar hoofdstukken lezen

    Ik zal even kijken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Het liefst wel want dan weet je ongeveer waar het verhaal over gaat je kunt ook de laatste paar hoofdstukken lezen

    But ik weet waar over de story gaat want ik heb 6 hoofdstukken ofzo is gelezen, en ik heb net de 2 voorlaatste gelezen, maar dus ze moeten allemaal naar het winkelcenter en wat gebeurt er dan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)
    But ik weet waar over de story gaat want ik heb 6 hoofdstukken ofzo is gelezen, en ik heb net de 2 voorlaatste gelezen, maar dus ze moeten allemaal naar het winkelcenter en wat gebeurt er dan?


    Dat weten we nog iet precies. Dan meoten we denk ik uit de handen blijven van de zombies


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laime schreef:
    (...)
    But ik weet waar over de story gaat want ik heb 6 hoofdstukken ofzo is gelezen, en ik heb net de 2 voorlaatste gelezen, maar dus ze moeten allemaal naar het winkelcenter en wat gebeurt er dan?
    Ik weet niet of je derpiederp hebt gezien. Kom niet op de naam, zombiefilm in het winkelcentrum. Gewoon overleven, some will die, some will live.


    I live for the applause, you will die for it.

    Infected is een heel mooi verhaal, en het was mooi om aan te schrijven alleen ik hield niet zo van schrijven en heb weinig tijd dus dat is de rede waarom ik ermee ben gestopt maar ik heb wel mijn deel afgeschreven
    Dus daarom worden er nieuwe gezocht wat zoals er al staat 5 mensen moeten de de stad aankomen en als het er uit ziet op het moment komen er maar 3 dus klopt het anders niet

    -faceless-

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 17:04 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    Ik zou wel willen, maar ik heb al amper tijd en inspiratie om mijn eigen dingen nu te schrijven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zombies schreef:
    Infected is een heel mooi verhaal, en het was mooi om aan te schrijven alleen ik hield niet zo van schrijven en heb weinig tijd dus dat is de rede waarom ik ermee ben gestopt maar ik heb wel mijn deel afgeschreven
    Dus daarom worden er nieuwe gezocht wat zoals er al staat 5 mensen moeten de de stad aankomen en als het er uit ziet op het moment komen er maar 3 dus klopt het anders niet

    -faceless-

    Haha, dat is Charissa


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mwuh ik wil op zich wel?:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Mwuh ik wil op zich wel?:'D


    Is goed. Weet je waar de story over gaat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Is goed. Weet je waar de story over gaat?


    Eh ja, want dat staat daar boven!(nerd)
    Is het erg dat ik de film nog niet heb gezien? D:

    Trouwens Sarita, jij hebt mijn nummer nu toch via Sevda? Dan moet je me wel smsen anders heb ik die van jou niet!D:


    everything, in time

    sorry ik niet


    I love you Irem

    Progeny schreef:
    (...)

    Eh ja, want dat staat daar boven!(nerd)
    Is het erg dat ik de film nog niet heb gezien? D:

    Trouwens Sarita, jij hebt mijn nummer nu toch via Sevda? Dan moet je me wel smsen anders heb ik die van jou niet!D:


    Ja doe ik.

    En ik heb de film ook nog niet gezien


    "Ignite, my love. Ignite."