• Ik verveel me KAPOT.
    Morgen om half 1 moet ik naar mn stief opa zijn verjaardag
    jeej.

    En help.
    Ik heb honger en wil naar beneden maar mn vader slaapt en word snel wakker en het is eng en donker benden. WHAT NOW. D: licht aan? nee, dan word mn vader vast wakker, en dan is het beneden nog steeds donker.
    Wie stuurt me vreten vanuit verwegistan?

    Ook heb ik een hele grote bult op mn tandvlees omdat het ontstoken is, it hurts like hell. :C

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 2:00 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Maar bedoel je nu een wortelkanaalbehandeling of iets anders?
    En srsly onze tandarts die trekt eerst je wangen uit elkaar stopt een naald van like 1 meter in je bek en houd het er PRECIES 40 seconden in. hij houd het bij. Oh men wat een horror

    Nu is het onderwerp meer tandartsen geworden dus ik ga maar ontopic

    zal ik koekjes pakken of niet.
    straks krijg ik gaatjes.

    AIGHT ik ga nu als eerste tandenpoetsen.


    40 seconden? mijngod.
    Als je koekjes pakt, en je tanden drna poetst, is er niks aan de hand. (:. Doe ik ook heel vaak, alleen ik heb nooit gaatjes, ookal poets ik me tanden niet xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    40 seconden? mijngod.
    Als je koekjes pakt, en je tanden drna poetst, is er niks aan de hand. (:. Doe ik ook heel vaak, alleen ik heb nooit gaatjes, ookal poets ik me tanden niet xd.


    Yush it's true. D':
    en nu al te laat. xD ik zal wel weer 6 uur 's ochtends wakker worden van de honger xD

    ik ga maar eens naar dromenland mensen, byells ~


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Slaap lekker hahaha :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IK ben wakker, maar wel doodmoe. Kom net terug van Fairyball, dus nu gaat deze Kirsten mooi slapen, aangezien ze morgen weer moet werken :3


    Wie du mir, so ich dir.