• Gisteren kwamen een vriendin en ik van een andere vriendin af en toen fietsten we langs een heel eng wijkje hier waar ooit eens een meisje was vermist en toen maakte mijn fiets hele enge moordgeluiden :') en toen gingen ineens al die lantarenpalen uit en kwam er een hele enge vent aangefietst... Nou echt ik heb nog nooit zo hard gegild, die hele buurt was wakker!

    Vanavond moesten we oppassen... Nou niks aan de hand moesten nog wat lachen over gisteravond... Zitten we in een heel gesprek en ineens horen we een scooter aankomen die stopte precies voor de deur... Dus wij vonden het al raar en zaten te luisteren en toen hoorden we ineens allemaal gerommel beneden in de schuur en gepraat... Echt we schrokken ons rot en zaten helemaal verstijfd op de bank! Toen keken we later op het balkon en toen was de scooter ineens weg maar die hebben we nooit horen weg gaan en de schutting deur was ineens open maar al het gerommel en gepraat was weg... Dus wij hadden maar wat muziek op gezet en echt een uur later hoorden we weer gerommel beneden in de schuur maar we durfden beiden niet naar beneden... Dus wij weer heel lang gewacht tot alles weg was en toen gingen we weer op het balkon kijken want we durfden nog niet naar beneden... Toen ben ik over het balkon geklommen en ben een beetje om het huis heen wezen kijken maar er was niks meer. Toen zijn we uiteindelijk samen beneden wezen kijken en toen lag er echt heel veel helemaal overhoop in de schuur en alle deuren stonden beneden ineens open terwijl die dicht zaten toen we kwamen... Hoorden we buiten weer stemmen dus zijn we echt heel snel naar het balkon gegaan en zagen daar echt van die creeps lopen maar omdat het zo pikdonker was kon je ze niet goed zien alleen die schimmen en zo en toen hoorden we weer gerommel aan de schuurdeur en toen liepen ze weg...

    Serieus ik ben nog nooit zo bang geweest! o.O


    dream, dare, fly!

    He gatverdamme. Ik zou echt de hele buurt bij elkaar gegild hebben als ik mensen in mn huis zag lopen Oo


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Omg I would die D:
    Serieus ik had dan echt huilend mijn ouders opgebeld om me te komen redden haha xd.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Snap ik, ik zou hem ook helemaal freaken!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Qlimax schreef:
    He gatverdamme. Ik zou echt de hele buurt bij elkaar gegild hebben als ik mensen in mn huis zag lopen Oo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dus in feite braken ze bij jou thuis in?
    Damn, ik heb al schrik van het minste vreemde geluidje en dat is dan meestal niet eens íets... :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chapstick schreef:
    Dus in feite braken ze bij jou thuis in?
    Damn, ik heb al schrik van het minste vreemde geluidje en dat is dan meestal niet eens íets... :')


    In het huis waar we moesten oppassen :/
    Die wonen boven en beneden hebben ze een hele grote schuur en hun bedrijfje...


    dream, dare, fly!

    Qlimax schreef:
    He gatverdamme. Ik zou echt de hele buurt bij elkaar gegild hebben als ik mensen in mn huis zag lopen Oo


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waren het inbrekers..?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zat is bij mijn vriendin, en haar broer die was net die dag uit de gevaneis enzo, dus we zaten chil tepraten enzo tot me vriendin zeu 'Er liep iemand voorbij je raam!' dus ging dat meisje kijken de zus van die broer trekt ze de raam open komt haar broer helemaal stom dronken en vol met bier voor haar staan en zegt ie.' Mag ik binnen komen.' helemaal dronken enzo. zeg ze ja ja van schrik. Ze duwdt de raam dicht en ze roept tegen ons da we allemaal naar het kot moeten, dus dat doen we, we waren met 5 meisjes en 1 jongen. En begint ze daar helemaal teflippen. 'Ja das mijn broer die net uit gevangenis is en die heeft mensen vermoord en politie's! en die zit aan drugs en die heeft waarschijnlijk een pistool vast. Dus ik doe de deur open en kijk en ik zei zo 'Ik zal beter het licht even uit doen.' dus ik loop naar de licht kop en druk die uit, en toen ik terug in het kot was hoorde ik die zus bellen naar haar moeder, ze moest echt bijna huilen. zegt der moeder dat ze rustig moet zijn en dat ze naar haar andere broer zal bellen. dus ze legt af en dan moest ze haar schoenen hebben. Dus ze kijkt bang langs de raam maar we zagen haar broer nimeer staan dus loopt naar haar kast en daar gaat ze bang staan. ze neemt vlug haar schoenen en dan liep ze terug naar ons en toen zagen we opeens haar broer de raam op klimmen dus wij gillen en we gooien die raam dicht. En dan begoonnen we allemaal teflippen. En dan belde haar moeder weer, dat haar broer haar kwam halen. En dan na een tijd was haar andere broer er dus moesten we helemaal door het donker in haar enge tuin lopen, en daar stapte we de auto in en we reden voorbij haar broer en hij had degelijk een pistool bij, en hij zat aan het raam tetrekken. Dus reden we naar het koopcenter, en dan heeft iemand hem gaan halen en toen we terug waren, was ie weg gelukkig... ik was echt doodt bang man.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:51 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Poseidon schreef:
    Waren het inbrekers..?


    Ze denken van wel :/


    dream, dare, fly!

    Heh gadverdamme!!=S


    ars moriendi

    Marz schreef:
    Omg I would die D:
    Serieus ik had dan echt huilend mijn ouders opgebeld om me te komen redden haha xd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.