• Hallo 'allo!

    Ik ben gisteravond rond 21:00 weer thuisgekomen vanuit Londen! En ik kan je vertellen dat 't super gaaf was en daarom ga ik hier een heel groot verslag typen en eis ik dat jullie het lezen! Alrighty then!

    Maandagochtend vertrokken we om +/- 6:15 met de bus vanaf school en reden we richting Oosterhout waar we vervolgens een pauze hadden. Daarna stopten we nog een keer in België, bij een tankstation en vanaf daar reden we door naar Calais. We gingen namelijk met de seaferry naar Dover, Engeland. Nou, eh. De boot schommelde nogal :'D Dus ik liep zigzaggend op de boot :'D We zaten ong. anderhalfuur op de boot en toen we bijna in Dover aankwamen, zagen we de witte krijtrotsen ook al - Foto! *Click*. Vanaf Dover moest we nog ong. 2 uurtjes rijden naar Londen. Eenmaal aangekomen, bagage gelost, kamer opgezocht en bedden verdeeld. Ik zat met nog drie anderen op een kamer, heel gezellig (: Alleen je kon in de kamer je kont amper keren, zo klein was 't. We zaten dus in een jeugdhostel genaamd 'The Generator'. Er was en discotheek, internetcafé, een ruimte om te eten en dus heel veel kleine kamers :'D We moesten die avond zelf een plek zoeken om te eten, dus ik ben met twee anderen Londen in geweest en daar vonden we al snel een leuk eettentje, tegenover de Starbucks (!!). Het heette 'Giraffe' en 't was écht heel lekker en goed betaalbaar eten :'D En de ijsthee daar was lekker, joh! Pommegranate ijsthee :9~ Later die avond gingen we meteen naar de pub! Een Ierse pub welteverstaan en dat was echt hilarisch :') Ik zat daar met ong. 6 anderen en vrijwel meteen kwamen er een paar mannen op ons af, waaronder een Ier. En die kwamen al snel met bier aanzetten en vroegen ons het hemd van 't lijf. Ze waren zo dronken dat één van hen wel zin had in een gangbang, hmja, hij zag 't al helemaal zitten. Afijn, ze vonden 't helemaal geweldig dat wij daar waren (x Eentje ging zelfs een liedje zingen en dansen van Cheryl Cole, want hij beweerde dat hij haar oom is - yeah right. Ach, je moest er gewoon bij zijn, want het was om je dood van te lachen. Het filmpje. Zo iemand van die mannen jatte mijn sjaal! En toen deed die dansende jongen 'm om en ging er weer mee dansen XD Alleen daarna wilde hij mijn jas ook pakken, muhuh. Maarja, ze waren dus stomdronken en eentje dacht dat Denemarken in Nederland lag, dus ja. Dan weet je 't wel (krul)

    Die dag daarna moesten we er 's ochtends weer vroeg uit, want we gingen musea's bezoeken! En ik ging naar het Naturale History Museum. Echt een fcking mooi gebouw, heel indrukwekkend. Daar binnen werden allemaal verschillende dingen tentoongesteld: dinosauriërs, zoogdieren, insecten etc. Echt heel mooi (: Maar we zijn niet het hele museum doorgelopen, want onze voeten waren nogal, eh, dood! (krul) Daarna kregen we nog de gelegenheid om de stad even in te gaan en dus zijn we naar Harrods (een héél groot en bekend warenhuis) gegaan, maar ook dat zijn we niet helemaal doorgelopen, omdat 't dus nogal groot was :Y) 's Avonds gingen we naar Thriller de musical, dus die van Michael Jackson. Dat theater van binnen was echt heel mooi! Maar je mocht geen foto's maken. De musical zelf was ook wel mooi, maar jammer genoeg zat er niet echt een verhaal in en was 't meer een kwestie van liedjes zingen, die natuurlijk wel heel goed gezongen werden.

    Woensdag! Woensdag werden wij in groepjes verdeeld en gingen we elk naar een instelling in Londen, voor mij was dat een residents home, dus een huis voor ouderen. Ik had er eerst niet héél veel zin in, want ik wilde graag wat anders dan ouderen, maar het bleek heel leuk te zijn. We bleven daar eten tussen de ouderen en voerden gesprekken met ze. Zelf zat ik echt bij de twee schattigste, Engelse oma's ever :'D Ik heb echt lange gesprekken met ze gehad (x o.a. over de Duitsers die zij dan absoluut niet mochten!) Hehe, want als je daar zegt dat je uit Nederland komt, dan beginnen ze al snel over WO II (en over 'weed'). En toen we daar weggingen kreeg ik nog een zoen van die vrouw, super lief. Ze hadden echt uitspraken als: 'That's not my cup of tea'. En daarna, uh, we zouden anders die avond nog een sightseeing doen, maar dat ging niet door, jammer genoeg. - Ik moet echt even goed nadenken, wil ik alles hier in de goede volgorde neerzetten (cat) - Oja! Woensdagavond gingen we nog met een groepje uit eten bij de Griek, eigenlijk was 't eten niet su-per, maar 't kon ermee door en 't was ook cheap. Later die avond ging ik met mijn kamergenoten op straat zitten en kwam er net op dat moment een man naar buiten en hij begon een gesprek met ons, maar wij lulden de grootste onzin en hij geloofde 't ook nog! Zo wilde hij ons meenemen in zijn auto, want wij waren zogenaamd op zoek naar drugs en hij bood ook nog aan om een dealer te bellen, zodat wij aan drugs konden komen (nerd) Hij was zo raar! En toen om 0:00 werd er voor mij gezongen, want toen was ik jarig 8D 19 jaar! Oja, en nog bedankt voor de felicitaties en 't topic (: Die donderdag hadden we een vrije dag, dus er werd volop geshopt. We gingen 's ochtends met een groep naar de Primark en daar was 't smoordruk, echt het was de shoppinghell. Daar heb ik een paar dingetjes gekocht, waarvan één ding alweer kapoetschie is :') En wat wel grappig is. Ik ben mijn modellencarrière dus misgelopen, want tijdens het wachten voor de pashokjes, kwam er een vrouw op mij af en ze sprak mij aan en zei dat ze een designer was en modellen zocht en ik paste perfect in dat plaatje XD Maar goed, ik zei dat ik niet in Londen woon, dus toen kon 't niet (baby) Ik was écht blij toen ik eenmaal uit de Primark was, fjieuw. Daarna zijn we nog naar de Starbucks geweest! En chocoladetaart ook nog gehaald daar + cappuccino. Super lekker :9~ En ik heb m'n beker bewaard, yea. In een souvenir shop hadden we nog een heel gesprek met een verkoper daar (x Hij zei dat de meisje in de UK elk wel 6 vriendjes hadden en hij vond 't vreemd dat ik nog nooit een vriendje heb gehad. Haha, dus hij wilde wel naar Nederland vliegen en mij een aanzoek doen, lol'd.

    Daarna naar ABBEY ROAD! Met de metro, want we hadden een OV dagkaart. En even een souvenir gehaald voor Nikki, want daar vroeg ze om (cat) en een t-shirt en nog op de foto geweest bij 't befaamde zebrapad 8D Daarna gingen we, Petra en ik, terug met de metro naar de Tower Bridge en toen was 't dagje weer om! 's Avonds nog naar de discotheek geweest in het hostel en vrijdagochtend met de trein, door de Kanaaltunnel, terug.

    Kinda funny nog, in dat hostel zaten ook andere buitenlandse mensen en zo ook een paar uit Mongolië. En een jongen van die groep klopte op onze deur en zei: 'How are you fine'. Haha :'D Echt 'n idioot (x Volgens mij kon hij ook niet veel meer in 't Engels zeggen :'D En we hebben nog een heel gesprek gehad met een Griek (we hebben 'm een Fries versje geleerd (cat)) en nog met een paar Zweedse jongens. En ook nog opvallend, je had zo mensen die in een korte broek liepen, terwijl weer een ander helemaal ingepakt was met kleren :'D

    O! En er was een Disney winkel _O_

    Dat was 't zo ongeveer! Er zal vast nog wel iets missen, maar OK.

    In dat museum stond een mechanische T.rex > Filmpje en daarbij stond een bordje met dit.

    Die dino is echt VET! _O_

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 22:31 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cool XD
    Omg, ik ga over twee weken precies hetzelfde doen met school. TTO <3


    Caution first, always.

    haha Ik woon in Oosterhout :P Maar on-topic het klinkt echt heel leuk ik ga 2 Juni naar Londen en ik heb er echt superveel zin in(H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Nou, fijn dat je het zo leuk had!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vertrek morgen naar Londen met school 0=)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    oeeeh zo vet, ik heb gelijk zin om weer terug te gaan :Y)
    Maar heel mooi dat je het zo leuk hebt gehad!
    Wij gingen ook met die boot vanaf Calais hihi. Dover is mooi, als je die bergen daar ziet met dat huisje erop (tenminste, dat was daar toch?) :9~

    Het is trouwens wel Natural History Museum en Cheryl Cole (als we het over dezelfde hebben lol)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 19:21 ]


    As travars

    Andvari schreef:
    oeeeh zo vet, ik heb gelijk zin om weer terug te gaan :Y)
    Maar heel mooi dat je het zo leuk hebt gehad!
    Wij gingen ook met die boot vanaf Calais hihi. Dover is mooi, als je die bergen daar ziet met dat huisje erop (tenminste, dat was daar toch?) :9~

    Het is trouwens wel Natural History Museum en Cheryl Cole (als we het over dezelfde hebben lol)

    Ja, haha. Het is Natural History Museum en Cheryl Cole, ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awh, je had naar de Topshop moeten gaan! Dat is serieus de shoppinghemel! Maar ah, mooi dat het zo leuk was! Ik wil nu ook weer zo graag terug naar londen, nu ik dit zo lees! En haha, dat filmpje! Geniaal! _O_

    Ecstasy schreef:
    Awh, je had naar de Topshop moeten gaan! Dat is serieus de shoppinghemel! Maar ah, mooi dat het zo leuk was! Ik wil nu ook weer zo graag terug naar londen, nu ik dit zo lees! En haha, dat filmpje! Geniaal! _O_

    Daar ben ik ook geweest 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook geweest 8D


    Oh, toch wel! Haha, die winkel is zo vet! Ik heb daar serieus uren doorgebracht toen! Hadden ze die maar in Nederland. (:

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Oh, toch wel! Haha, die winkel is zo vet! Ik heb daar serieus uren doorgebracht toen! Hadden ze die maar in Nederland. (:

    Ik vond 't daar nog best duur o_o Ik heb ook nog wat bij de Berschka gekocht en dat was goedkoper dan bij de Topshop.


    "I shut my eyes in order to see.'

    omfg.
    ik wil terug naar Londen!
    ik ben daar vorig jaar geweest.
    ben er met het vliegtuig heen gegaan.


    -

    Goblin schreef:
    (...)
    Ik vond 't daar nog best duur o_o Ik heb ook nog wat bij de Berschka gekocht en dat was goedkoper dan bij de Topshop.


    Het was ook best wel duur, maar sommige dingen vielen ook best mee! En ah, de Berschka ben ik toevallig laatst ook nog geweest, in Amsterdam! Die is indd vet goedkoop! Haha :'D

    Klinkt awesome :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha ik krijg een souvenieeeeer.
    Klinkt echt zo stoer.


    Your make-up is terrible

    Mijn God Nynke, wat klinkt dit lekker awesome zeg! Jaloeeeeeeeeeeers!
    Wel fijn dat je het leuk had, Nynkjelief!(flower)


    everything, in time