• De titel spreekt voor zich.
    Mcdonalds, Burger King of KFC?
    En waarom?

    xxxxxxxx


    We accept the love we think we deserve.

    America Today, voor de Mountain Dew.
    Wacht, die staat er niet tussen! D:
    Mac, MacFlurry!


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    De mac, in die andere ben ik nooit geweest. Papa zegt wel dat Burger King lekkerder hamburgers heeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    McDonalds > McChicken. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rooftops schreef:
    De mac, in die andere ben ik nooit geweest. Papa zegt wel dat Burger King lekkerder hamburgers heeft.


    Ga dan snel naar KFC!
    Dan lijkt het alsof je zweeft op de wolken& nooit meer terug wilt..


    We accept the love we think we deserve.

    McDonalds ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eigenlijk geen, gewoon omdat het ontzettend vet eten is. Nu ben ik niet zo'n type dat op de lijn let, maar gezond eten is ontzettend belangrijk, vind ik.
    Als ik er eentje zou moeten kiezen: McDonalds. De Burger King vind ik er heel erg op lijken -zo zie je hoe weinig ik naar die 2 heen ga x'D-, maar daar ga ik amper heen. En naar KFC ben ik nog nooit geweest:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    de mc ik heb in mijn stad geen burgerking en FKC


    What is youre favo scary movie?

    Mac, al scoren de andere een goede tweede plaats.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat wordt of de Mac of de Burgerking. Ik heb namenlijk alleen bij de mac en de kfc gegeten. De mac is gewoon goed. De kfc....... Daar heb ik een trauma aan overgehouden. Burgerking moet ik nog een keer proberen en dan zie ik wel of dat de mac of dat de burgerking de lekkerste is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dat wordt of de Mac of de Burgerking. Ik heb namenlijk alleen bij de mac en de kfc gegeten. De mac is gewoon goed. De kfc....... Daar heb ik een trauma aan overgehouden. Burgerking moet ik nog een keer proberen en dan zie ik wel of dat de mac of dat de burgerking de lekkerste is.


    Trauma? o__O


    We accept the love we think we deserve.

    iGranger schreef:
    McDonalds


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    MacDonalds! <3
    Like, Burger King is zo.. Goor. En die andere ken ik niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Paradox schreef:
    Ik heb alleen nog maar Macdonalds food gehad. Ja ik ben 1x bij de Burger King geweest maar dat is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet of het lekker is. En KFC heb ik nog nóóit gehad. :x Dus ja, Macdonalds [:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    McDonalds!!!


    “Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down

    mcDo , ik weet niet of er een KFC in belgië is :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H