• Oh My, Oh My, Oh My, Oh My!

    De tsunami bij Amerika..
    Op één of andere manier zit ik hier te beven.
    Ik vind het ZO zielig én erg.
    Ik stel me gewoon voor dat ík daar ben met me familie.

    Stomme tsunami, rot toch op D:

    Btw, ik vind het NOG zieliger voor Japan. Arme, arme mensjes. ):
    En iedereen zegt: "Wat kunnen we eraan doen?"
    Maar toch voel ik iets, dat we iets KUNNEN doen.
    (Ja, ik heb fantasie.)
    Urg, arme mensen die daar dood zijn, vermist zijn, verdronken zijn.
    Ik voel me nu echt rot dat ik in Nederland woon. Hier gebeurt echt niks gewoon (Niet dat ik dat leuk vind ofzo), o_O

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 22:50 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb me echt de hele middag kut gevoeld. Ik kan er echt niet tegen. Waarom is de wereld niet gewoon een mooie plaats waar geen oorlog en al helemaal geen natuurrampen bestaan? I know how you feel, love. :/


    wth.

    ja, idd voor Japan vind ik het echt zielig..Zo veel mensen zijn dood gegaan, echt zielig. (maar zij hebben ook heel veel walvissen gedood! en dit komt nu aan als een soort van straf) maartoch er zijn zoveel onschuldige mensen/kinderen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hij kwam in Amerika én Japan

    Én Thaïland.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh mijn god jongens, ik zit hier gewoon in Thailand nu. Dus ik zit met mijn gastfamilie tv te kijken en dacht eerst echt van: oh shit, dat zijn die beelden van de tsunami van een aantal jaar geleden (die overigens ook in Thailand was, dus ik ben blij dat ik hier niet aan zee woon). Hoor ik ineens de woorden Yiepoen=Japan en wannee=vandaag vallen. Dus ik denk echt: kuuuuuuuut neee!!! Ik vind het echt zo erg voor Japan, aangezien het ook gewoon echt ernstig is. Heb je gezien hoe hoog die golven zijn?!
    Damn, hebben we niet weer een Giro 555 ofzo? Ik bedoel, Japan en Amerika mogen dan misschien rijke landen zijn, maar we kunnen ze toch best wel een handje helpen. Is wel zo eerlijk tegenover ze, aangezien we het toen voor die andere landen ook gedaan hadden. Ik zit nu niet in NL, dus ik weet niet of het al is opgezet, he x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    StandardYou schreef:
    ja, idd voor Japan vind ik het echt zielig..Zo veel mensen zijn dood gegaan, echt zielig. (maar zij hebben ook heel veel walvissen gedood! en dit komt nu aan als een soort van straf) maartoch er zijn zoveel onschuldige mensen/kinderen.


    je kan walvissen niet vergelijken met mensen. dat wat je zegt klinkt nogal kort door de bocht, namelijk.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Chapstick schreef:
    (...)
    Én Thaïland.

    SERIEUS?! Daar heb ik nog helemaal niets van gezien?!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Fuck, ga ik zo in mijn mailbox, zie ik zo de blog van een vriend van mij die momenteel in Japan woont als uitwisselingsstudent.
    Ik ben zo blij dat hij in Kyoto zit en dus (tot nu toe) ongedeerd is.
    Ik hoop niet dat er nog een tsunami komt, want dan is hij mogelijk wel de lul. Oh shit...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.