• zijn gewoon echt héél slecht.
    Gewoon -3 en -3,75 ofzo. En ik ben 13.
    En soms erger ik me er gewoon aan & denk ik: "Waarom bestaat slechte ogen hebben?"
    Ik ben blij dat er lenzen bestaan.
    Wie heeft er ook een brilletje/lenzen?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb lenzen en bril. -1,25 en -1,75.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Monkeyslut schreef:
    Honestly, je ogen zijn totaal niet echt heel slecht. Ik heb op beiden - 8.25 en dat vind ik pas zeer slecht. Je kunt tot - 21 gaan dacht ik.

    Hoe zie je dan enzo? ;o


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb op beide ogen -3.25
    En ik heb lenzen en een bril (Ik moest wachten met lenzen tot mijn ogen stabiel stonden, sinds vorig jaar, en sinds een maand heb ik een nieuwe bril aangezien mijn vorige afschuwelijk was en ik soms geen zin had om mijn lenzen aan te doen ^^)
    Maar staan je ogen al stabiel? Of gaan ze nog fel achteruit?


    Live life limitless.

    Ik heb ook een nogal sterkte bril en ik ben ook 13.

    Je kunt er hellaas niks aandoen, maar je moet je er gwoon niet druk om maken.

    Ik heb -1.75 en -2.25(dance)

    Boulevard schreef:
    Ik heb op beide ogen -3.25
    En ik heb lenzen en een bril (Ik moest wachten met lenzen tot mijn ogen stabiel stonden, sinds vorig jaar, en sinds een maand heb ik een nieuwe bril aangezien mijn vorige afschuwelijk was en ik soms geen zin had om mijn lenzen aan te doen ^^)
    Maar staan je ogen al stabiel? Of gaan ze nog fel achteruit?

    Wat bedoel je?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik +3.75

    Ik heb -1.5, & -05. :'D


    Alleen maar tranen van geluk

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?


    Hoe moet ik dat uit leggen. Als je bij de oogarts langs gaat zijn je ogen dan veranderd? Van -2.50 bv ineens naar -3, want dan gaan ze fel achteruit en zijn ze dus niet stabiel


    Live life limitless.

    wat jij hebt is niet zo overdreven veel hoor.
    En ja ik heb ook een bril en sterkte 2,5/2,75 volgens mij. maar ik denk dat het nu wat achter uit is gegaan...al kan ik nog goed lezen met mn bril...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik zit op -3 en -3,25. Maar sinds ik lenzen heb vind ik 't niet eens meer zo erg. Beter dan met dat domme ding rondlopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn rechteroog is -1.25, mijn linkeroog is -1.50.
    Dat is nu al twee jaar zo en het is niet meer veranderd, dus ik ben wel blij. Ik heb lenzen en sinds een jaar ook een bril, maar die is alleen voor 's avonds tv kijken, aangezien ik zoveel make-up altijd draag dat ik mijn lenzen eruit wrijf als de make-up bij het douchen in mijn ogen loopt, irritaaaant.
    Dusjah... Ik hoef ze dus eigenlijk alleen te dragen voor als ik achterin de klas zit of naar een voorstelling/museum/wat dan ook, maar het is fijn om gewoon te zien dat een boom allemaal aparte blaadjes heeft en er vanaf 10 meter niet uitziet als een groen vlak. (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik heb geen slechte ogen,
    maar ik vind brillen helemaal geweldig ^^'


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik heb een bril, die ik eigenlijk nooit draag.
    Ik heb een sterkte van -0,75 in mijn bril, maar ik denk niet dat die nog klopt :'). Maar ik moet nog eens langs de oogarts, om m'n ogen te laten meten (:
    En mijn bril is alleen gewenst bij autorijden, maar vaak heb ik hem dan ook niet op ;x Ligt eraan waar ik moet rijden..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb een bril (meerdere eigenlijk, maar ik heb er nog maar 2 die echt de goeie sterkte zijn) en lenzen.
    Mijn linkeroog heeft -4.75 en m'n rechteroog -3.25, nogal een groot verschil dus.
    Oh en d'r zit ook nog cilinder (zo heette 't geloof ik) in m'n lenzen en bril.
    Maar ach, ik draag liever een bril of lenzen dan dat ik niet zou kunnen zien, dus dan raak je er wel aan gewend xd


    “Love is a contradiction.”

    Ahw, stom :/
    Ik niet.. daar ben ik opzich wel blij mee.


    Forever.