• We hadden vandaag het tweede lesuur Grieks. Grieks en Latijn zijn bij onze klas altijd al een beetje probleem vakken geweest. Vorig jaar hadden we met Latijn een buitenlandse lerares die dus bijna geen Nederlands kon en we liepen dus heel erg achter, sinds dit jaar hebben we gewoon les. Grieks hebben we sinds dit jaar en de eerste leraar is een soort van weggepest en de lerares die we nu hebben kan gewoon helemaal geen orde houden, en tja wij zijn nogal een kut klas.
    Vandaag was het dus echt het toppunt, ik en m'n vriendin hadden sowieso al strafwerk dat we moesten inlever maar ze keek er niet eens naar, iedereen zat met dingen te gooien en toen riep de lerares "ALLES WAT JE GOOIT KAN EEN WAPEN ZIJN KINDEREN!" dus we lagen allemaal in een deuk. Toen werd m'n vriendin er uit gestuurd om een rode kaart te gaan halen omdat ze aan het overleggen was -zij was de enige die serieus bezig was- toen zij weg was werd het alleen maar rumoeriger en werden er nog twee jongens weg gestuurd omdat ze weeral aan het gooien waren, uiteindelijk hebben drie mensen dus een rode kaart moeten halen en heeft zowat de halve klas strafwerk...
    Grieks is zeker mijn lievelings vak


    Just try to live life to the fullest

    Dat gebeurd wel eens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lijkt net Nederland - Spanje! :)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Rode kaarten? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Rode kaarten? (krul)

    Ik dacht al bijna dat ik de enige was die het niet begreep (krul)


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Ik dacht al bijna dat ik de enige was die het niet begreep (krul)


    telepathie. (cool)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind drie nog wel meevallen? Bij ons is dat voor 3 vakken zo'n beetje het gemiddelde.
    Het record was dat de hele klas er uit werd gestuurd, maar we hoefden geen kaart te halen. En een andere keer waren het er 7, en had iedereen(op twee na) strafwerk. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat klinkt echt precies als mijn lerares/les/klas, hahaha. Ook met rode kaarten enzo.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ben ik nou echt serieus de enige hier op Q die een normale klas heeft? x'D Er is nog maar 1 keer in het hele jaar iemand eruit gestuurd bij ons!

    Rode kaarten is zeker net zoiets als eruit gestuurd worden ofzo? Maar die lerares kan gewoon geen orde houden. Iedereen die moet dreigen met straffen kan geen orde houden (oké, meestal dan). Wij hebben zo'n iemand in de mediatheek en daar moeten wij onze Z-uren (zelfstandige werkuren) maken en als je niet werkt dan krijg je dat uur er niet bij. Sommigen hebben gewoon geen huiswerk, maar wij moeten er wel mooi 80 maken. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat we dan niets kunnen doen(cat)


    To live would be an awfully big adventure