• Jullie op Quizlet zijn best wel vaag. Ik ga even een voorbeeld geven:
    -Jullie voelen jezelf al gauw beter als je géén make-up draagt, ik moet zeggen, bij mij op school is het bijna RAAR als je geen make-up draagt. Daar loopt iedereen inclusief ik met mascara/lipgloss/foundation en een stache van hier tot het sprookjesbos.
    -Jullie hebben ook een haat aan Uggs en Adidas TT's en een combinatie daarvan, terwijl dat 1 van de meest gedragen kledingstukken en schoenen zijn en het gewoon fokking lekker zit.

BAM

*insert philosophical cringe expression here*

Progeny schreef:
    Ik voel me niet aangesproken haha. En eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit? /care

I hope heaven needs you more than I do now.

Zacksass schreef:
    Lol, Gaby. Lalala :3

Jij weet wat ik wil, dus sssjt. ;$$

Ik heb er echt niets tegen. Kom maar op met al die make-up en Uggs hoor, haha! :9~

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Believers schreef:
    Uggs = fugly
    Make-up = you kiddin' me?

And thanks.

Believers schreef:
    Uggs = fugly
    Make-up = you kiddin' me?

You = wtf?

Hoezo vaag,ieder zijn mening toch?
    Daarbij,jouw school is heel anders dan mijn school,dat licht gewoon aan waar je woont.

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:22 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik draag make-up
    ik draag iedere dag uggs -ben er verslaafd aan-
    ik heb adidas vesten

(Be)lieve in (you)rself

Ik heb één paar Uggs, en ze zitten verdomd lekker. In het begin vond ik ze lelijk, maar ze zijn ideaal voor in de winter. :3

"I'm a loser, that means I've been lost before."

Tsja iedereen is gewoon anders he... Gelukkig lijken we niet op elkaar xD Anders zou het saaier zijn op de wereld.

What is youre favo scary movie?

Ik vind die uggs gewoon lelijk, er zijn natuurlijk wel meisjes uit mijn school die dat dragen (+ al die make-up), maar die houden er van. Ik gebruik trouwens dagelijks oogpotlood en af en toe mascara en oogschaduw.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Uggs schreef:
    (...)
    And thanks.

Sorry, vind ik.
    Jij kan ze mooi vinden, natuurlijk.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Niet iedereen op Q is zo.

<3

ROSEISHOT schreef:
    (...)
    You = wtf?

Sorry ben melig nu.
    Op jouw vraag: Ieders smaak hè.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ik denk ook gewoon dat het komt omdat sommige van die dingen worden gezien als 'standaard you-need-this-to-be-populair-items' zijn. & omdat de meeste op Quizlet een eigen mening hebben over deze dingen & deze items niet hun favoriet zijn.
    Geldt niet voor iedereen & niet boos worden omdat ik het zo zeg, maar dit is mijn mening.

I hope heaven needs you more than I do now.

Progeny schreef:
    Ik voel me niet aangesproken haha. En eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit? /care

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.