• De wereld vergaat niet in 2012 maar in 2011. x'D Er is net ook een vulkaan ergens uitgebarsten haha.


    Your make-up is terrible

    Dit kan nooit waar zijn, wetenschappers hebben voorspeld dat de wereld pas over miljarden jaren vergaat. (:


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik had vannacht gedroomt da de wereld op elk moment kon vergaan.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:10 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Urgh, waarom stoppen ze niet gewoon met die berekeningen en leggen ze zich erbij neer dat je de toekomst niet kan voorstellen, en al helemaal niet met berekeningen.

    taeyunx schreef:
    Dit kan nooit waar zijn, wetenschappers hebben voorspeld dat de wereld pas over miljarden jaren vergaat. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    We're all gonna die :o
    Whoop whoop _O_
    Njha en dan...als de wereld ooit zou vergaan kan je er niets aan doen.
    Enkel wachten op het einde is een optie :'D
    Ik heb er een goed oog in ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als de wereld is vergaan zal er toch niemand meer van wakker liggen :x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Als de wereld is vergaan zal er toch niemand meer van wakker liggen :x

    Dat denk ik dus ook elke keer ;'D


    effort never betrays you

    -zucht-


    Sometimes it's best not to care.

    In dat geval: Adieu iedereen, het was leuk voor zo lang het duurde. Blij jullie gekend te hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ze zeiden ook dat de wereld in 2011 zal vergaan
    jha ik zie het


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Abruzzi schreef:
    Urgh, waarom stoppen ze niet gewoon met die berekeningen en leggen ze zich erbij neer dat je de toekomst niet kan voorstellen, en al helemaal niet met berekeningen.


    Hope goes lost but never dies.

    Abruzzi schreef:
    Urgh, waarom stoppen ze niet gewoon met die berekeningen en leggen ze zich erbij neer dat je de toekomst niet kan voorstellen, en al helemaal niet met berekeningen.


    Ik geloof niet dat de wereld in 2011 ten onder gaat.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik geloof er niet in. Maar zelfs als het waar is, wat willen ze eraan doen? ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waar is die vulkaan uitgebarsten?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Waar is die vulkaan uitgebarsten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.