• Op Netlog
    mijn groep noemt Little Monsters heb geen leden dus daarom dit
    aub geen commentaar van netlog is stom ik mag geen facebook dus dan is het wel beter netlog he

    alvas bedankt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nee, vind het beetje dom eerlijk gezegd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Nee, vind het beetje dom eerlijk gezegd.


    Ik ben het met Belieburx eens.

    Sorry ik heb geen netlog, en ik word meestal geen lid van 'onzin' groepen. als het nou iets was van: "help mishandelde dieren" of "help de mensen in Japan" was ik er wel lid van geworden.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 13:10 ]

    Belieburx schreef:
    Nee, vind het beetje dom eerlijk gezegd.


    Ik ben het met Belieburx eens.

    Sorry ik heb geen netlog, en ik word meestal geen lid van 'onzin' groepen. als het nou iets was van: "help mishandelde dieren" of "help de mensen in Japan" was ik er wel lid van geworden.


    Daar ben ik het ook eens mee.Ik ga amper op Netlog.
    En als ik er op ga is het alleen maar voor mijn vrienden meer niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb netlog maar ik wil geen lid worden =)


    Stop wishing, Start doing..

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik ben het met Belieburx eens.

    Sorry ik heb geen netlog, en ik word meestal geen lid van 'onzin' groepen. als het nou iets was van: "help mishandelde dieren" of "help de mensen in Japan" was ik er wel lid van geworden.

    Nu ben ik het met jou eens! :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    sorry,
    ik zit niet op netlog (huil)
    anders was ik zeker lid geworden!

    waarom magje geen facebook? o.O mijn ouders weten het niet eens:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik ben het met Belieburx eens.

    Sorry ik heb geen netlog, en ik word meestal geen lid van 'onzin' groepen. als het nou iets was van: "help mishandelde dieren" of "help de mensen in Japan" was ik er wel lid van geworden.

    Alsof lid worden van een groep iemand helpt :'D Mensen worden lid om zichzelf goed te voelen, "Hah ik heb op een knop geklikt dat ik lid ben, nu toon ik respect.

    Lid worden van een groep kan best, op hyves heb ook je de meest onzinnige groepen die miljoenen leden hebben. Zoals "Ik steel potloden bij de Ikea" Waarom zou een fan groep dan anders/raar zijn?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)
    Alsof lid worden van een groep iemand helpt :'D Mensen worden lid om zichzelf goed te voelen, "Hah ik heb op een knop geklikt dat ik lid ben, nu toon ik respect.

    Lid worden van een groep kan best, op hyves heb ook je de meest onzinnige groepen die miljoenen leden hebben. Zoals "Ik steel potloden bij de Ikea" Waarom zou een fan groep dan anders/raar zijn?


    Ik vind dat ze het zelf moeten weten. en soms zijn er van die acties waar bij je wel iets helpt. Dat als je bijv: zoveel leden hebt, word er een bepaald bedrag gestort naar dat doel. Maar dat zijn wel acties die grote sponsoren hebben. en als ik dat dan weet, word ik daar graag lid van, als ik iets of iemand daar mee kan helpen. Maar om lid te worden van een groep waar nergens op slaat, vind ik wat onzin. Al moeten ze dat natuurlijk zelf weten, als ze er lid van willen worden !

    Belieburx schreef:
    (...)
    Nu ben ik het met jou eens! :Y)


    haha :Y)

    Captivity schreef:
    (...)

    haha :Y)

    HIHI.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nog nooit gehoord van netlog, maar ik word neit zo snel meer lid van iets.


    Me so good.

    Serophina schreef:
    Ik heb netlog maar ik wil geen lid worden =)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geen netlog, dus kan ook niet lid worden. Alhoewel ik niet eens lid zou worden, want ik ben geen 'little monster', sorry. (:


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Ik heb geen netlog, dus kan ook niet lid worden. Alhoewel ik niet eens lid zou worden, want ik ben geen 'little monster', sorry. (:

    niet erg


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"