• Ja, ik voel me zo kut. Sinds een paar dagen en het word steeds erger. Sorry als jullie mijn gezeik niet aan willen horen klik dan alsjeblieft weg en plaats geen reactie.
    Voor de overblijvers:
    Het zit dus zo: Mijn opa en oma zijn 45 jaar getrouwd nu wouden ze naar Slagharen gaan zoals eerst. Alleen vorige keer deed mijn tante B. moeilijk ze heeft altijd wel iets en doet altijd moeilijk. Nou ja de rest had het wel leuk. Nu zegt B. dus ineens dat ze niet wil dus gaan we het niet doen nu gaan we een dag weg en B. en haar gezin stellen verschillende musea voor. Nu heb ik daar echt geen zin in.

    Dan komt er nog bij dat mijn andere tante C. egoïstisch is ze zeikt de laatste tijd alleen maar en we zouden uitgaan naar het werk (vakantiewerk in een café ) gaat ze voor mijn neus een joint roken en eerder riep ze nog "daar moet jij nooit aan beginnen jij bent zo beïnvloedbaar" (omdat mijn echte vader verslaaft was) Dat roept ze al maanden. Ook was mijn baby broertje van 2 T. bij opa en oma waar zij at. Belt ze op.
    "Komen jullie T. halen zodat wij rustig kunnen eten?"
    ik:"Nou mijn stiefvader is aan 't douchen en mijn moeder is nog weg die komt over ene half uur."
    "Ja maar kun jij hem dan niet halen?"
    "Nou nee. Mama komt zo."
    "Ja maar wij willen rustig eten. Dan neem je de buggy toch mee?"
    "Ik bel mama wel even."
    "Ja maar ik verwacht wel at ze binnen 10 minuten worden opgehaald anders blijven we bellen."
    Mijn moeder had ze iig opgehaald na 10 minuten kwam ze net aan.
    En wat die tante met "we" zei was eigenlijk "ik"

    Dan nog een vriendin die zou langs komen op het werk sms't ze:
    "De rest wil niet en ik weet niet hoe ik moet lopen."
    Dat had ik haar uitgelegd!
    Dan nog een ander meisje dat soms iets zegt op msn maar nu ineens iets van me nodig heeft. En nog dat ik met iemand bezig was een tijd geleden die waarschijnlijk een player was. (2verschillende personen) Niemand kent ze hier btw ze zijn van school.

    Ik voel me nu zo kut D:
    Edit: ik voel me zo gebruikt D:
    Vandaar dus ook mijn tweets dat had niks met jullie te maken:


    NikkixMe tweet:
    Ik word zo moe van deze FOCKED up wereld serieus mensen zie vrienden die je laten vallen players opnaaiers mensen die je niks gunnen fuck op

    NikkixMe
    naaierds kom niet alleen als je me nodig hebt #"Vrienden" #familie

    NikkixMe
    The world is fucked up,, thank god there is Music

    NikkixMe
    Als ik voor iedere persoon die fucked up doet tegen me een euro kreeg had ik een tientje nee meer^^

    NikkixMe
    haat aan fakers -.- Don't be an asshole the only thing you'll reach; people will hate you



    Thank you ik voel me een stuk beter<3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 11:57 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh my gosh,

    ik heb medelijden met je


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ah, Nikki we spreken Zaterdag af en dan gaan we ons samen kut voelen met gummybears


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja dat is wel klote.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Familie kan zo naaiend zijn ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tricia schreef:
    Ah, Nikki we spreken Zaterdag af en dan gaan we ons samen kut voelen met gummybears


    Graag :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    D'aww sterkte. D:
    Echt rot voor je dat niks lekker loopt.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ah, het komt allemaal wel weer goed, gewoon even volhouden nu, straks wordt het beter (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dank je wel allemaal<33


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je moet wel oppassen met die tweets btw.. als je #vrienden enzo gaat plaatsen, kun je het erger maken.

    Succes ermee, tis gewoon een hoop shit in 1 x, en dat is gewoon hard vervelend! =( (flower)


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Je moet wel oppassen met die tweets btw.. als je #vrienden enzo gaat plaatsen, kun je het erger maken.

    Succes ermee, tis gewoon een hoop shit in 1 x, en dat is gewoon hard vervelend! =( (flower)

    JA klopt vergeten --' gelukkig hebben hun geen twitter


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Masochism schreef:
    (...)
    JA klopt vergeten --' gelukkig hebben hun geen twitter

    Dan is het goed! ^^


    ars moriendi

    Wat kut voor je O:


    Me so good.

    Dat is kut ;o
    Mijn familie zeikt altijd dat ik nooit op verjaardagen kom. Ja, ze praten nooit tegen me als ik daar zit en ik verveel me daar dood. Alsof ik dan mee ga:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Hobbelpaard schreef:
    Familie kan zo naaiend zijn ô.o


    We accept the love we think we deserve.