• Ik was laatst met mijn moeder aan het praten. Op de een of andere manier kwamen we op het onderwerp tattoos. Nu wil ik een tattootje, al best lang en heel graag. Maar ik was aldoor aan het wachten op een moment dat mijn ouders er niks meer over te zeggen hebben en dat ik écht zeker ben dat ik hem wil.
    In ieder geval. Mijn moeder zei dus dat zij vroeger altijd graag een tattoo wilde hebben. Heeft ze nooit gedaan en daar heeft ze nu spijt van. En dus zei ze "Als jij er een wil moet je het vooral doen"
    Ik was like "Oke" -heel droog- "Wacht.... WAT?!"
    Mijn moeder is namenlijk heel bezorgd en best streng en dan kom,t dat uit haar mond O.o
    Maar nu ben ik wel blij, want dan weet ik gewoon dat niks me zal proberen tegen te houden. En ze zei zelfs dat ze me er zo een zal geven voor mijn volgende verjaardag als ik wil.
    En ze weet eigenlijk niet eens dat ik wer al best lang een wil x)

    Nu ben ik vet hyper.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:34 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn ouders zaten laatst ruzie te maken daarover. Mn vader wilde dat ik een piercing nam want die kon ik er weer uithalen als ik dat wilde, mn moeder wilde dat ik een tattoo ging nemen want die kon niet gaan ontsteken.

    Ik dacht ook van; wtf, ik zeg 1x dat ik een tattootje wil op mn hand en dan gaat pa gelijk zeggen dat ik een piercing moet nemen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aah vet ^^
    Ik wou dat mijn ouders zo reageerden. Die vinden het maar niks dat er een tekst op mijn pols staat getatoeëerd. Weet niet of het al gevraagd is, maar wat voor een wil je?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn moeder vindt het helemaal geweldig dat ik een tattoo wil, ze wil er zelf ook nog steeds 1 (krul)


    -

    Doordat ik een tattoo mag zetten, begin ik juist te twijfelen en ga ik nog extra nadenken. Ik denk dat ik het pas doe als ik verzekerd ben van een goede baan (: Niet dat die tattoo me straks gaat belemmeren in het krijgen van de baan die ik wil.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Doordat ik een tattoo mag zetten, begin ik juist te twijfelen en ga ik nog extra nadenken. Ik denk dat ik het pas doe als ik verzekerd ben van een goede baan (: Niet dat die tattoo me straks gaat belemmeren in het krijgen van de baan die ik wil.


    Daarvoor hebben ze make-up uitgevonden :)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hobbelpaard schreef:
    Doordat ik een tattoo mag zetten, begin ik juist te twijfelen en ga ik nog extra nadenken. Ik denk dat ik het pas doe als ik verzekerd ben van een goede baan (: Niet dat die tattoo me straks gaat belemmeren in het krijgen van de baan die ik wil.


    Ik heb er een op mijn pols laten zetten en mijn baas had hem niet opgemerkt tijdens het werk, terwijl ik er niks overheen had gedaan. Dus zo erg valt het ook weer niet op. Maar het ligt natuurlijk ook eraan wat voor een tatoeage je hebt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.