• Daar heb ik tegenwoordig echt wat mee. Het is geen groep, meer een soort "stijl" zal ik maar zeggen. Liedjes worden gewoon gecoverd met een cello ghehe. Maar het is heerlijk rustgevend en soms geeft het toch een energie stoot, dat ligt natuurlijk aan een liedje. Het werkt gewoon verslavend. (Denk bijvoorbeeld aan Apocalyptica.)

    Voorbeelden:
    The Killers - Somebody told me.
    The Killers - Mr. Brightside.
    Flyleaf - All around me.
    Slipknot - Vermillion pt.2
    Bullet For My Valentine - Tears don't fall
    Shinedown - Second chance.
    Paramore - Decode.
    Evanescence - My immortal.
    Red Hot Chillipeppers - Snow (Hey oh).
    Klaus Badelt - He's a pirate. (Oké, dat is er geen maar hij is zo leuk!)

    Zo, ik heb geprobeerd voor ieder wat leuks te vinden haha, omdat muzieksmaak nu eenmaal bij iedereen anders is. Het zou wel goed zijn om er meerdere te luisteren, wie weet is de een niet leuk, maar de ander wel?


    everything, in time

    Haha 't is niet zo mijn smaak, ik hou niet zo van volledige instrumentals :] Maar het is wel rustgevend ja ;D


    Alis volat propriis.

    Ik vind die van My Immortal zeer mooi.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ken apocalyptica xd
    Best wel mooi is dat (: ok sommige zijn dan weer eng..
    Alleen ik kwam er best laat achter dat hun dat ook deden.. door et liedje Enter Sandman xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeh, i looove it!

    I love it _O_

    'One' van Apocalyptica is echt ene van de mooiste!:3

    @Sevda: Yaaaaaaaaay, mijn dochter vindt het mooi!;3


    everything, in time

    Scandinavia schreef:
    Haha 't is niet zo mijn smaak, ik hou niet zo van volledige instrumentals :] Maar het is wel rustgevend ja ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Btw die he's a pirate is gwn geniaal en mooi ;D begrijp et helemaal dat die dr bij staat ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het echt een heel mooi instrument. Kanon Wakeshima heeft er ook eentje en dat vind ik zo geweldig in haar muziek. ^^


    Let the Night embrace you

    @Marleentje, mama straks gaan mensen verkeerd over jou denken, met je 3e al een kind creeëren (N)