• Ik had dus vandaag een scheikunde toets. Ik snapte er weinig van, dus ik was al een beetje aan het flippen. Dus ik hem maken. Het waren drie A4'tjes die aan elkaar waren geniet in een soort boekje. Dus ik die test maken. Was ik klaar. En ik denken: wow. Dat ging snel?
    Een paar van mijn klasgenoten waren ook al klaar, dus wij mochten alvast weg (het was pauze na dat uur). Dus wij blij pauze gaan vieren. Kwam een tijdje andere vriendin bij ons aan tafel zitten, en die zei dus: Ik had hem bijna ingeleverd, en toen ontdekte ik dat er op de achterkant van het 3e blaadje ook nog vragen stonden!
    En wij: Het ging toch tot vraag 11?
    En zij: Nee, tot vraag 14.

    En wij lagen echt een halve minuut in de slappe lach, en toen realiseerde we ons hoe erg dat was. (We hadden sowieso al weinig ingevuld en die vriendin vertelde dat dat juist de makkelijkste vragen van de hele toets waren). Dus wij allemaal freaken. Het bleek dus dat de helft van onze klas die vragen niet gezien had en ze dus ook niet hadden gemaakt.
    Dus toen zijn we naar die vrouw toe gegaan en hebben we het gelukkig nog even af mogen maken. Maar echt, zo dom!!

    Wie heeft er ook wel eens zoiets gehad? x'D


    Caution first, always.

    ik zou totaal flipe moest ik zoiets tegekome omg xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Monkeyslut schreef:
    Ik lees altijd eerst alle vragen, dan weet ik waar ik het eerst aan moet beginnen :Y). Je hebt wel geluk dat je het nog mocht inhalen, in mijn school zou het geen waar geweest zijn.

    Echt he ;O
    Haar gezicht toen we het haar vertelde! XD


    Caution first, always.

    Ik lees eerst de vragen, maak dan de makkelijkste en daarna de moeilijke vragen. Zo krijg ik makkelijker mijn tijd ingedeeld.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Bij ons staat er boven aan de toets uit hoeveel vragen de toets bestaat om zulke fouten te voorkomen. Dus nope, nooit gehad.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Phoe, wees blij dat je hem nog af mocht maken! :') Het enige domme wat ik meemaak is dat ik een toets krijg waarbij je 'informatie die je geleerd hebt moet toepassen' en dan allemaal vragen krijgt over jaartallen. Ja, wtf, die heb ik toch niet geleerd! Omg, stomme toets.


    wth.

    Uhhh... mijn halve klas? (A)
    haha
    Ik had de laatste vragen wel gezien ;D
    alleen ik heb 14 niet gemaakt....
    want die snapte ik niet


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Komt me bekend voor, maar tegenwoordig laat ik me dat niet meer gebeuren!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lavahead schreef:
    Uhhh... mijn halve klas? (A)
    haha
    Ik had de laatste vragen wel gezien ;D
    alleen ik heb 14 niet gemaakt....
    want die snapte ik niet

    Ja JOUW halve klas XD


    Caution first, always.

    Op mijn examen chemie heb ik de helft van een vraag gemaakt omdat ik over een woord had gekeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat heb ik nooit x'D Als ik bezig ben dan draai ik altijd elk blad, inclusief de laatste, om om te kijken of er nog een achterkant zit. dus ik heb dat nooit, haha.


    To live would be an awfully big adventure